Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کبدی مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کبدی امروز سه شنبه ١٤٠٠/٥/٥ با حضور دکتر علی نژاد معاون محترم وزیر ورزش و جوانان، دکتر اورسجی رئیس فدراسیون، دبیر و نواب رئیس و با حضور روسای هیات های استانی و سایر اعضای مجمع به صورت وبینار برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر فرهمندمهر دبیر فدراسیون ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به اعضای حاضر و تبریک انتخاب دکتر اورسجی به عنوان سرپرست فدراسیون جهانی کبدی، دستور جلسه مجمع را قرائت نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه دکتر اورسجی رئیس فدراسیون کبدی ضمن خیر مقدم و تشکر از اعضای حاضر، از اهداف عملیاتی فدراسیون در دوره ریاست خود مواردی را برشمرد و به محقق شدن بسیاری از آنها اشاره نمود که از جمله میتوان به

✅ قهرمانی همزمان تیم های ملی بانوان و آقایان در بازیهای آسیایی ٢٠١٨ برای نخستین بار در ورزش کشور
✅ میزبانی موفق مسابقات قهرمانی جوانان جهان در کیش که نشان از قدرت مدیریت ایران در ورزش داشت
✅ تشکیل کمیته های تخصصی فدراسیون کبدی
✅ برگزاری نخستین دوره تربیت مدرسین مربیگری و داوری کبدی با حضور مربیان و داوران ٨ کشور جهان
✅ برگزاری منظم لیگ های برتر بانوان و آقایان به صورت رفت و برگشت و پوشش تصویری مستقیم مسابقات
✅ افزایش بازیکنان لژیونر لیگ ستارگان هندوستان از ٥ نفر به ١٦ نفر
✅ و احداث نخستین کمپ تخصصی تیم های ملی کبدی در مجموعه ورزشی بعثت
اشاره نمود.

در ادامه دکتر اورسجی از همکاری صمیمانه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در افزایش چشمگیر بودجه فدراسیون در سالهای اخیر نهایت تشکر و قدردانی را نمود و توفیقات بدست آمده فدراسیون را بدون همراهی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ناممکن دانست. ایشان همچنین از ارسال مقادیر زیادی البسه وزشی و تاتامی به کلیه استانهای کشور خبر داد.

در ادامه، نماینده حسابرس مستقل، خزانه دار و همچنین بازرس فدراسیون گزارشات مربوط به خود را قرائت نمودند و سپس با رای اعضا، کلیه موارد به تایید کامل اعضای مجمع رسید.

سپس دکتر علی نژاد معاون محترم ورزش قهرمانی وزیر ورزش و جوانان ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط فدراسیون کبدی، انتخاب دکتر اورسجی به عنوان سرپرست فدراسیون جهانی را یک افتخار ملی برای ورزش کشور خواند و از تلاش همه جانبه وزارت ورزش برای حفظ و تثبیت این کرسی مهم بین المللی خبر داد. ایشان همچنین از گزارشات مالی شفاف و بی نقص فدراسیون تشکر و قدردانی نمود و فدراسیون کبدی را از موفق ترین فدراسیون ها به لحاظ برنامه ریزی و محقق شدن اهداف و برنامه ها دانست.

در پایان تعدادی از روسای هیات های استانی و اعضای حاضر به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

کد خبر 5267457

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس خواجه اورسجی فدراسیون کبدی مهدی علی نژاد المپیک 2020 توکیو لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تکواندو المپیک توکیو تیم ملی والیبال ایران جواد فروغی تیم فوتبال تراکتور والیبال تیم ملی تیراندازی ایران تیراندازی تیم ملی فوتسال ایران فدراسیون کبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۹۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی بریتانیا از سیستم ذخیره‌سازی انرژی آبی جدید

بریتانیا از طرح اولین سیستم آزمایشی ذخیره‌سازی انرژی آبی طولانی‌مدت خود طی یک عملیات معدنی نزدیک شهر پلیموث رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، یک شرکت بریتانیایی قرار است اولین سیستم آزمایشی ذخیره‌سازی انرژی آبی طولانی‌مدت خود را طی یک عملیات معدنی در نزدیکی شهر پلیموث بسازد. عملیات ساخت این سیستم به زودی آغاز خواهد شد و راه‌اندازی آن برای سپتامبر ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است. شرکت توسعه‌دهنده طرح در راه‌اندازی پروژه خود از پشتیبانی وزارت امنیت انرژی و شورای شهر منطقه برخوردار است.

سیستم ذخیره‌سازی انرژی آبی در بریتانیا

توان تولیدشده توسط آن حداکثر ۵۰۰ کیلووات است که از عملیات استخراج در زمان‌های تقاضای انرژی بالا و فعالیت‌های شرکت میزبان برای کربن‌زدایی عملیات پشتیبانی می‌کند. این میزبان تولیدکننده کائولن مورد استفاده در لوازم بهداشتی، سرامیک، کاشی و کاربردهای صنعتی و به‌دنبال راه‌های جدیدی برای مدیریت و تأمین نیازهای انرژی آینده، در عین کربن‌زدایی از عملیات خود است. به همین دلیل از مشارکت بالقوه با پروژه ذخیره‌سازی آبی جدید در عملیات خود پشتیبانی کرده است تا فناوری‌های سبز را به‌عنوان بخشی از تلاش کلی برای کاهش ردپای کربن خود به کار گیرد.

سیستم ذخیره‌سازی آب جدید با چگالی بالا و هزینه پایین، به لحاظ انرژی کارآمد و از نظر زیست‌محیطی بی‌خطر است. شرکت توسعه‌دهنده به جای استفاده از آب، ماده سیالی را توسعه داده است که ۲.۵ برابر چگالی آب است و در مقایسه با یک سیستم برق‌آبی با چگالی معمولی در اسکاتلند، ولز و سایر نقاط جهان می‌تواند ۲.۵ برابر انرژی بیشتری تولید کند.

سیال با چگالی بالا در مواقعی که تقاضای انرژی کم با قیمت پایین مرتبط است، بین مخازن ذخیره‌سازی پمپ می‌شود. با افزایش تقاضا و قیمت انرژی، سیال در سراشیبی رها می‌شود و برای تولید و تأمین برق شبکه از توربین‌ها عبور می‌کند.

طرح ارائه‌شده به امنیت انرژی منطقه و تحقق اهداف بلندپروازانه کربن‌صفر خالص آن در بلندمدت کمک می‌کند. این طرح آزمایشی، پروژه‌ای پیشرو در بخش مربوطه خود به‌شمار می‌رود و شرکت را در موقعیتی قوی برای گسترش پروژه‌های تجاری مشابه در بریتانیا و خارج از آن قرار می‌دهد. شرکت یادشده قصد دارد اولین پروژه ۱۰ مگاواتی خود در مقیاس شبکه را ظرف دو سال به بهره‌برداری برساند.

کد خبر 749246

دیگر خبرها

  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • سازه‌های آبخیزداری سمنان ۶ میلیون مترمکعب رواناب بارش‌ها را ذخیره کرد
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • رونمایی بریتانیا از سیستم ذخیره‌سازی انرژی آبی جدید
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست