Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا صیادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در گام نخست، ۱۶۰ امدادگر مجری طرح غربالگری سلامت گردشگران خارجی، در مبادی مرزی این استان در مقابل بیماری کووید-۱۹ واکسینه شدند.

وی ادامه داد: با هماهنگی انجام شده میان سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجوز واکسیناسیون امدادگران و نجاتگران پایگاههای بین جاده‌ای هلال احمر هم صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی گفت: در این قالب، ۸۰۰ امدادگر استان واکسینه می‌شوند.

صیادی افزود: در اولویت قرار گرفتن امدادگران و نجاتگران برای واکسیناسیون کرونا با توجه به نوع شغل و ارتباط فراوان آنها در پایگاههای جاده‌ای و بین شهری هلال احمر با مردم بوده است.

هم اکنون ۳۲ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای ثابت در جاده‌های خراسان رضوی مستقر است.

در اجرای طرح "مراقبت بهداشتی از مسافران مشکوک مبتلا به کرونا در مبادی مرزی" از ۲۵ اسفند پارسال تاکنون ۱۱۹ هزار مسافر خارجی در ورودی‌های خراسان رضوی تب‌سنجی و سلامتشان از نظر ابتلا به کرونا پایش شد. از این تعداد سه هزار و ۷۹۴ مسافر، مشکوک به کرونا تشخیص داده شدند که برای آزمایش فوری و پی. سی. آر معرفی و برای تشخیص قطعی، آزمایش لازم از آنان گرفته شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد واکسیناسیون واکسن کرونا سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد واکسیناسیون ویروس کرونا مشهد واکسیناسیون واکسن کرونا سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران امداد و نجات خراسان رضوی هلال احمر جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان

ساعتی قبل شش کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان توسط تیم امداد و نجات هلال احمر نجات یافتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال احمر کرمان، ساعت ۱۳ امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ و در پی اعلام گزارش گیر افتادن ۶ کودک در کوه‌های مسجد صاحب‌الزمان (عج)، بلافاصله یک تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان به محل حادثه اعزام و گیر افتادگان پس از رهاسازی از دیواره به محل امن منتقل شدند.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان اظهار کرد: افراد گرفتار در کوه برای استفاده از تله‌کابین به کوه‌های صاحب‌الزمان (عج) رفته بودند و هنگام بازگشت مسیر را گم کردند که با تلاش تیم تخصصی امداد و نجات و در صحت و سلامتی نجات یافتند.

کد خبر 750305

دیگر خبرها

  • امدادگران، پیرمرد دچار ایست قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه را نجات دادند
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت
  • زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان
  • واکسیناسیون ۱۲۰۰ نفر از متقاضیان حج تمتع خراسان شمالی انجام شد
  • آغاز سیل و آب‌گرفتگی در چهار استان کشـور
  • نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر