Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@08:28:25 GMT

عید غدیر با شبکه خاوران

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۹۷۶۵

عید غدیر با شبکه خاوران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: برنامه‌های صبحانه و شب‌های زعفرونی به صورت ویژه در روز عید غدیر از سیمای خاوران به روی آنتن خواهند رفت که اجرای زنده موسیقی، دعوت از خوانندگان، نماهنگ، تبریک مردمی، نمایش و پرداختن به آداب و رسوم مردم استان در روز عید غدیر از جمله بخش‌های این برنامه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود: ویژه برنامه دیدار هم در روز جمعه لحظات شادی را برای بینندگان خود رقم خواهد زد.

آینه دار گفت: معاونت صدای مرکز هم علاوه بر پرداختن به موضوع عید غدیر در برنامه‌های روزانه خود، با ویژه برنامه عید برادری از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در روز عید، لحظات شادی را برای مخاطبان به یادگار خواهد گذاشت.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان برنامه‌های نماشم، رادیو شب، نغمه و نوا و طنز آب زرشک را از دیگر برنامه‌های رادیو خراسان جنوبی عنوان کرد که به صورت ویژه امشب و فرداشب با پخش ترانه‌ها، تصنیف‌های عیدانه، طنز‌های شاد، مسابقات و استفاده از کارشناسان دینی و مذهبی و بررسی ابعاد واقعه تاریخی غدیر خم به این مناسبت می‌پردازند.

آینه دار از پخش زنده دعای ندبه از صدا و سیمای استان در روز عید غدیر خبر داد و افزود: دعای ندبه با قرائت حاج مهدی منصوری ساعت ۶ صبح از بوستان شهدای گمنام شهر بیرجند به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی گفت: معاونت خبر هم، پوشش برنامه‌های عید غدیر از شهرستان‌های مختلف و پخش گزارش مردمی در خصوص این عید را در بخش‌های مختلف خبر، در دستور کار قرار داده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان به تدارک ویژه معاونت فضای مجازی و حضور در شبکه‌های اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: این معاونت با تولید و پخش آیتم طنز در قالب دوبله و طنز نمایشی، ویژه برنامه شب شیدایی با موضوع شب شعر غدیر و انتشار ویدئو ها، نماهنگ‌ها و گزیده برنامه‌های عیدانه سیمای مرکز، مخاطبان را در این عید فرخنده همراهی خواهد کرد.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عید غدیر خم شبکه خاوران صدا و سیمای روز عید عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۹۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «خط رو خط» از شبکه نسیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، پرداختن به مسائل اجتماعی و فرهنگی روزمره، موضوع این برنامه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی یازدهم اردیبهشت
  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • برنامه «خط رو خط» از شبکه نسیم
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش