Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز  با اشاره به  این که فعالیت مرکز تعویض پلاک قزلحصار، ساوجبلاغ و فردیس باتوجه به وضعیت قرمز کرونایی استان البرز بر حسب ابلاغ ستاد ملی کرونا از ۱۶ تیر ماه سال جاری متوقف شد، گفت:  متقاضیان می‌تواننداز طریق اینترنت برای ایام غیر تعطیل اقدام به دریافت نوبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی افزود: همچنین افراد متقاضی تعویض پلاک خودرو می‌توانند با مراجعه به سامانه راهور۱۲۰ نسبت به دریافت برخط زمان شماره‌گذاری یا تعویض پلاک خودروی خود در همان روز یا برای چند روز بعد اقدام کنند.

شرق گفت: متقاضیان دریافت پلاک قبل از مراجعه حتما از کامل بودن مدارک درخواستی از طرف مرکز تعویض پلاک اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به نوبت گیری کنند.

او افزود: وکالتنامه‌های خرید و فروش وسایل نقلیه که تاریخ آن‌ها در روز‌های تعطیلی مراکز تعویض پلاک بوده و مهلت آن طی این مدت به پایان رسیده برای مراکز تعویض پلاک قابل تمدید و دارای اعتبار است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: چنانچه وکالتنامه وسیله نقلیه قبل از اعلام ستاد ملی کرونا مبنی برتعطیلی مراکز تعویض پلاک یا بعد از پایان تعطیلی باشد تمدید نخواهد شد و مدت اعتبار آن تابع متن مندرج دروکالتنامه آن‌ها است.

شرق افزود: با توجه به شرایط کرونا در استان خریداران چنانچه قصد تنظیم وکالتنامه دارند سعی کنند تاریخ اعتبار آن را حداقل یک ماه تا سه ماه در ج کنند تا با محدودیت زمانی مواجه نشوند.

او گفت: متقاضیان در صورت مراجعه به مراکز تعویض پلاک، نکات بهداشتی را رعایت کرده و همکاری لازم را با کارکنان آن مجموعه داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی البرز افزود: استفاده از ماسک در این مرکز الزامی است و از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ر. ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعویض پلاک راهنمایی و رانندگی رئیس پلیس راهنمایی مراکز تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۹۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن درمان کودکان تا ۷ سال سرمایه‌گذاری برای آینده است

وزیر بهداشت گفت: رایگان شدن خدمات پزشکی برای کودکان تا ۷ سال در مراکز پزشکی دولتی یک سرمایه گذاری برای سلامت کشور در ۱۰ یا ۲۰ سال آینده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت و درمان در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به رایگان شدن خدمات درمان برای کودکان تا سن 7 سال در مراکز پزشکی دولتی گفت: در حوزه سلامت در سنین مختلف شرایط خاصی وجود دارد که ما باید به آن توجه کنیم. بسیاری از بیماری‌های انسان در 7 سال اول زندگی او ایجاد می‌‌شود که اگر این بیماری‌ها در همان سنین کودکی پیشگیری شود، فرد در سنین بزرگسالی دیگر درگیر درمان این بیماری‌ها نخواهد شد. 

وی افزود: رشد تکاملی بدن انسان در طول دهه اول عمر او ایجاد می‌شود. بنابراین هر حادثه‌ای به ویژه در 7 سال اول زندگی کودکان می‌تواند پایدار شود. برهمین اساس با تلاش‌ها و پیگیری‌هایی که صورت گرفت در نهایت، رایگان شدن خدمات پزشکی برای کودکان تا سن 7 سالگی در مراکز پزشکی دولتی در هیئت دولت به تصویب رسید.  این طرح مایه افتخار برای جمهوری اسلامی ایران است که علی رغم همه مشکلات و تحریم‌ها خدمات پزشکی به کودکان تا 7 سال را در مراکز دولتی رایگان اعلام کند. 

عین اللهی گفت: این مسئله در واقع یک سرمایه گذاری برای آینده کشور است و ممکن است نتایج آن در دولت فعلی دیده نشود ولی در 10 یا 20 سال آینده نتایج آن مشخص خواهد شد و کشور را از نظر سلامت بیمه می‌کند.

خبر در حال تکمیل است...

 

دیگر خبرها

  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • رایگان شدن درمان کودکان تا ۷ سال سرمایه‌گذاری برای آینده است
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز