Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مرتضی مقدسی معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: این اقدام با تلاش و پیگیری اداره املاک، بانک زمین و حفاظت از اراضی حوزه معاونت املاک و حقوقی این اداره کل محقق شد بطوریکه پس از گذشت چندین سال از تصویب طرح‌های تفکیکی این اراضی در کمیسیون ماده پنج سند برای این اراضی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این راستا به موجب صورتجلسه تحویل قطعات دارای کاربری عمومی بین اداره کل راه و شهرسازی استان و تعاونی مسکن لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان مالکیت تعداد ۲۲ قطعه زمین واقع در اراضی زیباشهر زاهدان دارای کاربری‌های آموزشی، ورزشی، درمانی، مذهبی و فرهنگی از نام وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در اختیار لشکر ۸۸ زرهی استان به نام دولت با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن منتقل و تعداد ۱۸ برگ سند مالکیت برای آن‌ها صادر شد.

معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تامین خدمات عمومی برای شهروندان محترم مناطق، شفافیت امور ثبتی، پیشگیری از تصرف و جعل اسناد مالکیت از جمله نتایج صدور این اسناد است تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده مراحل انتقال و صدور سند چهار قطعه باقی‌مانده اراضی مذکور در زیبا شهر زاهدان نیز توسط این اداره کل در دست اقدام است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی سند مالکیت اراضی ملی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۹۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان سامان

حجت‌الله رئیسی اظهار داشت: از تعداد ۴۸ بنای غیرمجاز ۱۸ مورد در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ و مابقی در راستای اجرای احکام قطعی قلع و قمع شد که با تخریب این بنا‌های غیرمجاز تقریباً سه هکتار از اراضی کشاورزی از توابع بخش مرکزی و زاینده رود این شهرستان آزاد و به چرخه تولید بازگشت.

وی افزود: این عملیات در خصوص جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز و اجرای تبصره ۲ ماده۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها اجرا شده است.

رئیسی اضافه کرد: این بنا‌های غیرمجاز شامل احداث ساختمان، محوطه‌سازی و دیوارکشی بوده که با حضور نماینده دادستان، یگان حفاظت اراضی کشاورزی، امور اراضی شهرستان سامان و نیروی انتظامی اجرا شده است.

بیشتر بخوانید

رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر

وی با تاکید بر حفظ کاربری اراضی و اهمیت پیشگیری از تغییرکاربری ها، گفت: دو دوره آموزشی ترویجی حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی‌ها با تدریس کارشناس مسئول حفظ کاربری جهاد کشاورزی طی سال گذشته برگزار شد.

رئیسی ادامه داد: در این دوره آموزشی، قوانین حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، تخلفات تغییرکاربری غیرمجاز و خردشدن اراضی کشاورزی و به خطر افتادن امنیت غذایی برای کشاورزان بیان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • قلع و قمع ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان سامان
  • ادارات فرهنگ و ارشاد، نقش ویژه‌ای در ترویج فرهنگ ثبت رسمی دارند
  • دست‌درازی به کاربری باغات خط قرمز شورای شهر کرج است
  • حل مشکل 50 ساله ساکنان قشم/ در سفر رئیس قوه قضائیه
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ