Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@10:40:47 GMT

ارتباط مجدد کانال ارتباطی میان دو کره

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۹۹۱۴

ارتباط مجدد کانال ارتباطی میان دو کره

دو کشور کره جنوبی و کره شمالی از برقراری خطوط ارتباطی فرامرزی خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از ان اچ کی، دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی به خبرنگاران گفت که کانال های ارتباطی در ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه مجددا وصل شدند. رسانه دولتی کره شمالی نیز اعلامیه مشابهی را تقریبا در همان زمان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ژوئن سال گذشته پس از پخش شدن اعلامیه هایی در مرز دو کره توسط پناهجویان در کره جنوبی، که در آنها از کیم جونگ اون رهبر کره شمالی انتقاد شده بود، کره شمالی این خطوط تلفن را قطع کرد.

مقامات در سئول فاش کردند که رئیس جمهور مون جه این و رهبر کره شمالی از آوریل چندین بار نامه های شخصی به یکدیگر ارسال کرده‌اند و به دنبال بهبود روابط دو جانبه هستند.

مقامات گفتند این دو رهبر توافق کردند که اولویتشان، تلاش برای برقراری مجدد خطوط ارتباطی و بازیابی اعتماد متقابل و توسعه روابط است.

این موارد در شصت و هشتمین سالگرد آتش بس جنگ کره اعلام شد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کره جنوبی تنش هسته ای کره شمالی کره جنوبی کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۹۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه

محمدحسن یحیی نژاد مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز مازندران گفت: با اتمام عملیات گازرسانی و تست مقاومت و نشتی به خطوط لوله، گاز ۶ روستای بخش ولوپی شهرستان سوادکوه تزریق شد.

او افزود: برای گازرسانی به این ۶ روستا در مجموع ۷۷ هزار و ۷۵۰ متر شبکه گذاری اجرا شده است.

یحیی نژاد پروژه گازرسانی به ۶ روستای بخش ولوپی شهرستان سوادکوه را شامل دراسله، گرمخانی، شش رودبار، کنگل بن، گلناب دره و میانرود ذکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • قطار ارتباط دانشگاه با صنعت به سرعت پیش می‌رود
  • «استون‌هنج» چه ارتباطی با «ماه» دارد؟ (+عکس)
  • مسقط، مهم ترین تسهیل کننده دیدارهای غیرمستقیم ایران و آمریکا / چرا عمان تمایلی به نمایش قدرت دیپلماتیک خود ندارد؟/ عمان کانال گفت و گوی غیرمستقیم میان تهران-واشنگتن را باز نگاه داشته است
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست
  • پارسانیا: باید ارتباط میان بنیادهای معرفتی و محیط‌های علمی را مشخص کنیم
  • باید ارتباط میان بنیادهای معرفتی و محیط‌های علمی را مشخص کنیم
  • زلزله در میان مقامات اسراییلی
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون