Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  تیم ملی شمشیر بازی سابر ایران در یک رقابت نزدیک بازی یک چهارم نهایی را ۴۵ بر ۴۴ به ایتالیا واگذار کرد و این در حالی است که در طول بازی بارها داور امتیازهایی که ۵۰- ۵۰ بود را به نفع ایتالیا می‌داد که ایرانی‌ها به این موضوع بارها اعتراض داشتند.

در پایان دیدار ۲ تیم ایران و ایتالیا، رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی با اعضای تیم ملی ایران صحبت کرد و اعلام کرد که پیروزی برای ایران بوده است و بابت این اتفاق عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی شمشیربازی اعلام کرد که از این به بعد اجازه قضاوت به داور اوکراینی را نخواهد داد.

کمیته ملی المپیک ایران هم اعلام کرد نسبت به عملکرد داور در رقابت ۲ تیم ایران و ایتالیا به کمیته بین‌المللی المپیک اعتراض خواهد کرد.

تیم ایران در حالی این دیدار را واگذار کرد که علی پاکدامن ستاره ایران در این مسابقه بود.

در این مسابقه علی پاکدامن ۲۲ امتیاز گرفت و ۱۴ امتیاز از دست داد تا ستاره تیم ایران باشد، مجتبی عابدینی ۱۲ امتیاز گرفت و ۱۶ امتیاز از دست داد و محمد رهبری ۱۰ امتیاز گرفت و ۱۵ امتیاز از دست داد.

سابریست‌های ایران برای کسب رده پنجم باید با مصر پیکار کنند. آنها پیش از این با نتیجه ۴۵ بر ۳۶ از سد آمریکا گذشتند.

منبع: الف

کلیدواژه: تیم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد

تیم میکس ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی و مبینا فلاح با امتیاز 1327 در رده پانزدهم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو ایران با امتیاز 1299 بود که در مسابقات کاپ سنگاپور برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد ایران را 28 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی