Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی گفت: موفقیت حمید سوریان برای حضور در انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی به میزان رایزنی های او با سایر کشورها بستگی دارد.

پیتر باژا در گفتگو با ایسنا، درباره میزبانی مجارستان از رقابت های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان جهان، اظهار کرد: ۴۲ کشور در این مسابقات حضور داشتند اما برخی از کشورها به دلیل نگرانی از شیوع کرونا در این رقابت ها شرکت نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشورهای اروپایی حضور خوبی داشتند اما در آسیا کشورهایی مثل چین و ژاپن غایب این رقابت ها بودند.

نایب رییس فدراسیون کشتی مجارستان، گفت: در مجموع رقابت های خوبی را شاهد بودیم و مشکلی بابت برگزاری مسابقات نبود اما حضور بیشتر تیم ها به کیفیت هر چه بیشتر مسابقات منجر می شد. البته این مسابقات از سطح کیفی خوبی برخوردار بود.معتقدم باید مسابقات زیادی برای رده نوجوانان برگزار شود چرا که آن ها امید آینده کشتی جهان هستند.

وی درباره حضور ایران در این مسابقات، خاطرنشان کرد: ایران در کشتی آزاد عملکرد خوبی داشت و به ۲ مدال طلا رسید. در کشتی فرنگی هم دو فینالیست داشتند اما نتوانستند به مدال طلا برسند. در مجموع حضور کشورهای صاحب نام مانند ایران به افزایش کیفیت مسابقات کمک می کند.

باژا درباره همکاری فدراسیون های کشتی ایران و مجارستان، گفت: علاقه‌مند به گسترش همکاری ها با ایران هستیم و دوست داریم اردوهای مشترکی را در تمامی رده ها از نوجوانان تا بزرگسالان با ایران داشته باشیم و هر چه بیشتر از تجربه ایران به عنوان یکی از تیم های خوب جهان استفاده کنیم. قطعا دوست داریم بعد از کرونا مانند گذشته همکاری خوبی با ایران داشته باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز یکی از چهره های کشتی مجارستان اقدام به تاسیس آکادمی کشتی کرده است. علاقه‌مند هستیم کشتی گیران نوجوان و جوان ایران برای برگزاری اردو به این آکادمی بیایند و متقابلا ما نیز خیلی دوست داریم برای برگزاری اردو به ایران بیاییم.

عضو هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی، دربازه نامزدی حمید سوریان دارنده ۷ طلای جهان و المپیک برای حضوردر انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی، گفت: ما دوست داریم به او به عنوان یک چهره شاخص کشتی جهان و المپیک برای حضور در هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی کمک کنیم اما رایزنی و مذاکره با کشورهای مختلف برای جلب نظر آن ها نقش مهمی در اینباره خواهد داشت. برای او آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم به هدف خود برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی حميد سوريان هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی دوست داریم رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۰۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است

مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات برگزار شد و تیم ملی ایران که با ۹ نماینده در این رویداد آسیایی حاضر بود در نهایت با کسب دو مدال طلا و نقره به کار خود پایان داد.

در جریان این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰ متر مانع با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه برای اولین بار موفق به کسب مدال طلا شد. این نخستین باری بود که در رده سنی جوانان آنهم در بخش زنان ایران صاحب مدال طلا می‌شد.

مهدی هفت‌چشمه دیگر دونده ایران نیز در ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر نشان نقره این مسابقات را به دست آورد تا دومین مدال آور تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا باشد.

لیلا ابراهیمی، قهرمان پیشین دوومیدانی و اولین مدال‌آور دوومیدانی زنان ایران بعد از انقلاب در مورد عملکرد تیم ملی جوانان در این دوره از رقابتها اظهار داشت: مسابقات با توجه به کیفیتی که داشت برای ما حائز اهمیت بود و خوشبختانه ملی پوشان جوان ما هم عملکرد مناسبی داشتند هر چند که من معتقد هستم در این رده سنی بیشتر بچه‌ها را باید با هدف کسب تجربه اعزام کنیم ولی جای خوشحالی دارد که آنها موفق شدند از این فرصتی که در اختیارشان قرار داده شده بود استفاده کنند و صاحب مدال شوند.

وی افزود: نازنین فاطمه عیدیان عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد رکورد ایران را در 400 متر با مانع جابجا کند. همه از او انتظار مدال داشتند ولی کمتر کسی فکر می‌کرد او بتواند مدال طلا بگیرد. عیدیان دونده بسیار خوبی است و با انگیزه کار می‌کند. کسب این مدال باعث می‌شود نگاه ما به رده‌های پایین‌تر تغییر کند و حتی ورزشکاران در سن پایین هم انگیزه پیدا می‌کنند چون به این خودباوری می‌رسند که در صورت تلاش می‌توانند نتیجه زحماتشان را در رویدادهای بین المللی ببینند.

قهرمان پیشین دوومیدانی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید عیدیان در صورت اعزام به مسابقات قهرمانی جهان بتواند آنجا هم نتیجه خوبی کسب کند؟ گفت: به این سادگی نمی‌توان در این مورد صحبت کرد. اصولا اینگونه است که قبل از اعزام و به دست آمدن ورودی این رقابتها از ورزشکاران اعزامی تست گرفته می شود و یا به شکلی انتخابی برای آنها برگزار می شود تا آخرین رکوردی که می‌توانند بزنند را ارزیابی کرد. شاید عیدیان الان در اوج آمادگی باشد و بتوان گفت او می‌تواند در سطح جهانی هم خوب ظاهر شود اما مهم است که یک ورزشکار در آستانه اعزام به یک رویداد مهم آمادگی لازم را داشته باشد. علاوه بر این در دوومیدانی هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. ورزشکاران اگر انگیزه داشته باشند و شرایط خوبی برایشان فراهم باشد می‌توانند مدال‌های خوش رنگی را در مسابقات متعدد به دست بیاورند.

ابراهیمی در ادامه با اشاره به وضعیت فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد برای حضور در بازی‌های المپیک پاریس عنوان کرد: فرزانه در چند رویداد اخیری که برگزار شده نشان داده که شرایط ایده آلی دارد و نتایج خوبی را هم کسب کرده است. حمیده هم ورزشکار پرتلاشی است و امیدوارم این روند را ادامه دهد تا بتوانیم با دو نماینده زن در پاریس حضور پیدا کنیم.

وی در واکنش به اینکه آیا فصیحی می‌تواند طلسم مدال نگرفتن دوومیدانی ایران در المپیک را بعد از سال‌ها بشکند؛ گفت: المپیک جای نخبگان ورزشی است و مدال گرفتن در آن کار آسانی نیست. برای رسیدن به مدال المپیک فدراسیون حداقل باید 10 سال روی ورزشکار برنامه ریزی کند آن ورزشکار هم باید بتواند ابتدا مدال‌های آسیایی و سپس مدال‌های جهانی را به کارنامه‌اش اضافه کند تا بعد بتوان در مورد کسب مدال او در المپیک پیش بینی کرد.

این مربی دوومیدانی در پایان درخصوص حواشی زیاد دونده‌های المپیکی گفت: ورزشکاران ما که در رده سنی بزرگسالان هستند بالغ اند و خودشان خوب می‌دانند که در مورد چه چیزی صحبت می‌کنند و اعتراض‌شان به چیست. صحبت هایشان بر پایه عقل است و حالا اینکه فدراسیون چه تکنیکی برای کنترل آنها باید داشته باشد و یا در نظر دارد را نمی‌دانم و نظری ندارم.

کد خبر 6093161

دیگر خبرها

  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • بورل در تماس تلفنی با امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا خواهان تنش با ایران نیست
  • امیرعبداللهیان به بورل: همکاری آژانس و ایران در مسیر خوب قرار دارد/ از سفر گروسی مدیر کل آژانس اتمی به ایران استقبال می‌کنیم
  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد