Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی دانشگاه تهران نسبت به توجه بهداشت جسمی و روانی دانشجویان برای سال تحصیلی جدید تاکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران،نشست مدیران حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه با اعضای هیات رئیسه دانشکده فنی کاسپین به صورت مجازی برگزار شد.


این نشست با حضور سعید حبیبا، معاون دانشجویی دانشگاه، مدیران حوزه معاونت دانشجویی، دکتر آرون، رئیس دانشکده فنی کاسپین و دیگر اعضای هیات رئیسه دانشکده کاسپین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای نشست معاون دانشجویی دانشگاه ضمن خیرمقدم به اعضای هیات رئیسه دانشکده فنی کاسپین، نشست حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه با هیات رئیسه دانشکده‌ها و پردیس‌های مستقل دانشگاه را در راستای تشریک مساعی و تبادل نظر و بررسی مشکلات و کمبود‌ها به ویژه در حوزه مسائل دانشجویی و انتقال مشکلات به هیات رئیسه دانشگاه و آمادگی برای شروع سال تحصیلی آینده و بهداشت روان و جسم دانشجویان بسیار با اهمیت دانستند.


سپس آرون، رئیس دانشکده فنی کاسپین گزارشی از وضعیت خوابگاه‌ها و بازسازی و آماده سازی خوابگاه‌های دانشکده کاسپین برای سال تحصیلی جدید ارائه دادند و به مشکلات دانشکده فنی کاسپین به ویژه کمبود بودجه اشاره کردند در ادامه نیز پیرامون موضوعات مختلف از جمله وضعیت بهداشت روان و جسم دانشجویان، شرایط عمومی و برنامه‌های آتی دانشکده بحث و تبادل نظر صورت گرفت.


در پایان نیز مقرر شد هماهنگی و همکاری لازم بین حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه و دانشکده جهت پیشبرد هر چه بهتر اهداف دانشکده فنی کاسپین صورت پذیرد و موضوعات مطرح شده و مشکلات به هیات رئیسه دانشگاه منتقل شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تهران سال تحصیلی جدید نشست معاونان دانشجویی حوزه معاونت دانشجویی هیات رئیسه دانشکده دانشجویی دانشگاه سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا با حضور اعضا در تایلند برگزار شد و در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند برای نمایندگان ایران کسب شد.

 پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند.

طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد.

رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

دیگر خبرها

  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • دانشجویان دانشگاه نیویورک: ورق علیه صهیونیست‌ها برگشته است
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • خیزش های دانشجویی دنیا سرآغاز تحولات جهانی
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس