Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،برنامه‌های اجرایی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر به مناسبت فرارسیدن بزرگداشت دهه امامت تشریح شد.

برگزاری محافل انس با قرآن کریم و دوره‌های آموزش عمومی قرآن کریم در مساجد، موسسه‌ها و خانه‌های قرآنی، برگزاری کرسی تلاوت در مساجد شاخص آبادان، اطعام علوی، کاروان شادی، راهپیمایی غدیر، پلاک غدیر، محافل شب شعر، نورافشانی مساجد از جمله برنامه‌های اجرایی آبادان به مناسبت دهه ولایت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شهرستان خرمشهر نیز به همین مناسبت برنامه‌هایی از جمله برگزاری جشن غدیر به همراه اختتامیه طرح مهرواره محله همدل، برگزاری مراسم حفظ احادیث حضرت علی علیه السلام ویژه ۳ رده سنی، توزیع و نشر احادیث مرتبط با عید غدیر به همراه شکلات در پنج روستا، تزیین و چراغانی خیابان‌های اصلی روستا‌های اطراف خرمشهر به تعداد ۱۰ روستا، برپایی ایستگاه صلواتی در ۶ روستا، طرح اطعام علوی پخت و توزیع غذای گرم میان فقرا در چهار روستا و شهر، پرسش و پاسخ با موضوع غدیر و ولایت در مساجد شهر و روستا، برپایی جشن غدیر در تمامی مساجد شهر و روستاها، توزیع آب معدنی و نان رایگان در روستا‌های اطراف خرمشهر، برگزاری جشن کاروان خودرویی و سرزدن به روستا‌های اطراف خرمشهر، روایت واقعه غدیر ویژه کودکان زیر ۹ سال، پویش نصب پرچم بر سردرخانه‌ها  برگزار می‌شوند.

همچنین در آبادان و خرمشهر به مناسبت دهه ولایت و امامت ۵۰ مسجد فعال هستند.

برنامه‌های ذکر شده از عید قربان تا سه روز بعد از عید غدیر ادامه خواهند داشت.

تمامی برنامه‌های مربوط به این ایام با توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به منظور پیشگیری از ابتلای افراد به ویروس کرونا برگزار می‌شوند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائمه اطهار مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۰۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی هشتم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، امروز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳، هجدهم شوال ۱۴۴۵ هجری قمری و بیست و هفتم آوریل سال ۲۰۲۴ میلادی است.
اوقات شرعی امروز به شرح زیر است:
صدای اذان ظهر در آبادان و خرمشهر ساعت ۱۲ و ۱۴ دقیقه شنیده خواهد شد و آفتاب ساعت ۱۸ و ۵۲ دقیقه غروب خواهد کرد.
گلبانگ اذان مغرب نیز در ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه به گوش می‌رسد و نیمه شب شرعی نیز ساعت ۲۳ و ۳۲ دقیقه است.
اذان صبح فردا یکشنبه نهم اردیبهشت ساعت ۴ و ۱۱ دقیقه و طلوع آفتاب ساعت ۵ و ۳۶ ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • قوه قضاییه با برگزاری دادگاه‌های علنی کاملاً موافق است
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • اوقات شرعی هشتم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • فردا میز خدمت در خرمشهر برگزار می شود
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • اوقات شرعی ششم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر