Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ششمین روز از المپیک 2020 با شکست غیرمنتظره تیم ملی والیبال آغاز شد و با حذف ثریا آقایی و از دست رفتن شانس مدال شمشیربازی ادامه پیدا کرد.
به گزارش آریا، نمایندگان ایران امروز در ششمین روز از بازی‌های المپیک توکیو کار خود را با شکست برابر کانادا آغاز کردند. شاگردان آلکنو در دیداری ضعیف و پرانتقاد برابر کانادایی که در دو بازی ابتدایی خود نتیجه را واگذار کرده بود، با نتیجه 3 بر صفر تن به شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روند شکست ها ادامه دار بود و ثریا آقایی در بدمینتون با واگذاری نتیجه به حریف چینی کنار رفت. همچنین شمشیربازان ایرانی در یک بازی میلیمتری نتیجه را به ایتالیا واگذار کردند و از کسب مدال بازماندند. 
علی رغم نمایش درخشان علی پاکدامن، ایران به نیمه نهایی صعود نکرد. تیم سابر ایران از صعود به نیمه نهایی باز ماند. تیم شمشیربازی اسلحه سابر کشورمان متشکل از مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 45 بر 44 مقابل ایتالیا شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. در این مسابقه علی پاکدامن نمایش فوق العاده ای داشت اما در امتیاز پایانی موفق ظاهر نشد و ایران از کسب مدال بازماند. ایران در گام بعدی برای مشخص شدن جایگاهش که از میان تیم پنجم تا هشتم خواهد بود، با آمریکا دیدار می کند.
طبق ادعای سایت وزارت ورزش، در پایان دیدار دو تیم شمشیربازی ایران و ایتالیا، رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی با اعضای تیم ملی ایران صحبت کرد و با اعلام اینکه پیروزی برای ایران بوده است بابت این اتفاق عذرخواهی کرد. کمیته ملی المپیک ایران هم اعلام کرد نسبت به عملکرد داور در رقابت دو تیم ایران و ایتالیا به کمیته بین المللی المپیک اعتراض خواهد کرد.
ثریا آقایی برابر بدمینتون باز چینی مغلوب شد. نماینده بدمینتون ایران از صعود به دور بعد بازماند. در رقابت های بدمینتون المپیک توکیو و در بخش بانوان، ثریا آقایی از ایران به مصاف بدمینتون بازی از کشور چین رفت. در نهایت تلاش دو طرف این بدمینتون باز چینی بود که توانست در دو ست با نتایج 21-11 و 21-3‌ موفق به کسب پیروزی شد. با این شکست، ثریا آقایی از دور مسابقات کنار رفت.
ومین و آخرین رقابت بخش جاده مردان در المپیک توکیو صبح امروز در ماده تایم تریل انفرادی برگزار می شود. در رقابت امروز 39 ورزشکار از 31 کشور دنیا حضور دارند. سعید صفرزاده نماینده کشورمان در تایم تریل انفرادی با شماره 38 شرکت خواهد کرد و به عنوان دومین ورزشکار در گروه اول راس ساعت 14:01:30 به وقت توکیو(ساعت 9:31:30 به وقت تهران) استارت می‌زند. مسابقه تایم تریل آقایان المپیک در مسیر 44 کیلومتر برگزار می شود. مجید ناصری داور بین‌المللی کشورمان نیز به عنوان داور دوم این مسابقه حضور دارد.
تیم ملی والیبال پس از دو پیروزی متوالی، در دیدار سوم خود به مصاف کانادا رفت. در حالیکه با توجه به 2 شکست قبلی کانادا انتظار می رفت شاگردان آلکنو با برتری در این بازی صعود خود به دور بعد را قطعی کنند، با نتیجه دور از انتظار 3 بر صفر تن به شکست دادند تا کار برای راهیابی به دور بعد سخت شود.
تیم ملی والیبال ایران که موفق شده بود در دو بازی ابتدایی خود برابر لهستان و ونزوئلا برنده از زمین خارج شود، در بازی سوم به مصاف کانادا رفت. تیم حریف برخلاف ایران، دو دیدار ابتدایی خود را واگذار کرده بود و چیزی برای از دست دادن نداشت. تیم ملی با ترکیب: امیر غفور، میلاد عبادی پور، سید محمد موسوی، علی اصغر مجرد، مرندی، میثم صالحی، سعید معروف بازی را آغاز کرد. 
این دیدار با حملات طوفانی حریف آغاز شد به نحوی که در همان ست اول کانادا 6 بر یک پیش افتاد. در ادامه ملی پوشان قادر به جبران این فاصله نبودند و ست نخست را 25 بر 16 واگذار کردند. در دست های دوم و سوم نیز در حالیکه همه چیز پایاپای پیش می رفت، اما این کانادا بود که از امتیاز 20 به بعد، توانست فاصله ایجاد کرده و در میان ناباوری همگان، با نتیجه دور از انتظار 3 بر صفر پیروز شود. حالا شاگردان آلکنو برای صعود به دور بعد، کار سختی را در پیش دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شمشیربازی سابر ثریا آقایی بدمینتون باز ثریا آقایی دور بعد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید

تیم میکس ریکرو ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان باز ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه 6 بر 2 مقابل تیم هلند به پیروزی رسید و در یک‌هشتم نهایی با نتیجه 5 بر یک از سد فرانسه، تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه 5 بر 4 مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع 4 تیم برتر مسابقات بازماند‌.

رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • ناکامی شمشیرباز اپه ایران در گرفتن سهمیه المپیک پاریس
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • ایران ۱-۱ ازبکستان؛ پایان نیمه اول
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید