Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، معروف خلیلی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز مهاباد و نماینده عالی سازمان سنجش آزمون کشور در جنوب آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در آزمون سراسری کارشناسی ارشد ۶۰ درصد داوطلبان را آقایان و ۴۰ درصد شرکت‌کنندگان را نیز بانوان تشکیل می‌دادند که با توجه به شرایط مقابله با کرونا با تمهیدات ویژه‌ای برگزار و تمام پروتکل‌های بهداشتی مطابق درخواست سازمان سنجش آزمون کشور در این رقابت رعایت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: دانشگاه پیام نور مهاباد برای یازدهمین سال پیاپی به عنوان یکی از مراکز برگزاری آزمون سراسری کارشناسی ارشد در جنوب آذربایجان‌غربی تعیین شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز مهاباد اضافه کرد: امسال آزمون ارشد در طی سه روز برگزار خواهد شد که امروز هزار و ۴۰۰ داوطلب با یکدیگر رقابت کردند و فردا نیز هزار و ۵۰ داوطلب و مابقی شرکت کنندگان نیز روز جمعه در این آزمون شرکت خواهند کرد.

خلیلی بیان کرد: همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی برای شرکت‌کنندگان الزامی است.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزمون سراسری دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۸درصد داوطلبان کنکور در قرچک متقاضی آزمون دانشگاه فرهنگیان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله زنجیرانی فراهانی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران گفت: در آزمون سراسری امسال، دو هزار و ۸۵۰ داوطلب در پنج رشته با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مدیر آموزش و پرورش قرچک اضافه کرد: از این تعداد شرکت کننده یک هزار و ۹۰۰ نفر زن و ۹۵۰ نفر مرد هستند.

وی گفت: از مجموع داوطلبان شرکت در آزمون سراسری، یک هزار و ۶۵۰ نفر متقاضی شرکت در آزمون دانشگاه فرهنگیان هستند.

کد خبر 6089275

دیگر خبرها

  • ۵۸درصد داوطلبان کنکور در قرچک متقاضی آزمون دانشگاه فرهنگیان هستند
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۳ در تبریز
  • برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران
  • رقابت حدود ۱۶ هزار داوطلب قزوینی در کنکور ۱۴۰۳
  • ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • رقابت ۱۵ هزار و ۷۰۰داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری