Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@06:14:17 GMT

حاج صفی چه زمان راهی یونان خواهد شد؟

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۰۳۵۲

حاج صفی چه زمان راهی یونان خواهد شد؟

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت ورزش یونان اعلام کرد که احسان حاج صفی پس از پایان لیگ برتر فوتبال کشورمان سریعاً راهی آتن خواهد شد تا با باشگاه «آ.اک» قرارداد ببندد. 

جمعه لیگ برتر به پایان خواهد رسید و سپاهان و پرسپولیس قرار است بر سر قهرمانی بجنگند. سپاهان در تهران میهمان استقلال خواهد بود و پرسپولیس به مصاف پیکان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از پایان بازی‌ها، حاج صفی قرار است شنبه راهی آتن شود تا قرارداد خود را با آ.اک امضا کند. کاپیتان تیم ملی کشورمان سابقه بازی در لیگ یونان را دارد و سال‌ها در پانیانیوس و المپیاکوس توپ زده است. 

آ.اک یونان که پیشتر انصاری فرد را جذب کرده بود، با انتقال حاج صفی 2 ستاره ایرانی را در ترکیب خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: احسان حاج صفی سپاهان آ اک یونان کریم انصاری فرد لیگ یونان لژیونر حاج صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۰۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان عملیات تعمیرات حساس کوره نم زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: تعمیرات ویژه کوره نم زدایی ردیف سوم گازی این پالایشگاه که در راستای روند تولید پایدار گاز از اهمیت بسیار بالای برخوردار بود در کمترین زمان ممکن با توان متخصصان داخل به صورت ۱۰۰ درصدی با موفقیت پایان یافت.

محمد نعمتی افزود: کوره‌های واحد نم زدایی جهت احیاء بستر‌های جاذب رطوبت گاز‌های شیرین شده بکار برده می‌شوند. رطوبت زدایی از گاز به دلیل جلوگیری از ایجاد یخ زدگی و انسداد لوله در مسیر انتقال به‌ویژه به نقاط سردسیر کشور از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: تعویض لوله‌های ردیف چهارم بخش همرفتی کوره واحد نم‌زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم، با تلاش شبانه روزی همه مسئولین واحد‌های مرتبط پالایشگاه، یکی از اقدامات شاخص در این عملیات است.

مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: این کار بزرگ و ارزشمند، با برنامه‌ریزی دقیق و نظارت بسیار مطلوب مدیران و روئسای واحد‌های عملیاتی به‌صورت شبانه روزی و فشرده در مدت زمان پنج روز، با وجود شرایط جوی ناپایدار و با رعایت دستورالعمل‌های ایمنی، بهره‌برداری، بازرسی فنی و تعمیراتی انجام گردید.

دیگر خبرها

  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم/ پرسپولیس راهی اراک شد
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • پایان عملیات تعمیرات حساس کوره نم زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم
  • علی‌اف: فرانسه، هند و یونان در حال تسلیح ارمنستان علیه آذربایجان هستند
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا