Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به جان‌باختن چهار نفر از اعضای یک خانواده در اثر استنشاق گاز مونوکسیدکربن اظهار کرد: پدر ۴۰ ساله، مادر ۲۹ ساله، دختر ۱۹ ساله و پسر ۱۴ ساله در این حادثه جان خودشان را از دست دادند.

وی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در این زمینه گفت: با مشاهده علائم اولیه مسمومیت با گاز کشنده و نامریی مونوکسید کربن سریعا از محل خارج شده و با اورژانس تماس گرفته و یا درب و پنجره را برای ورود هوای تازه باز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای قضایی استان  یادآور شد: علائم مسمومیت با گاز مونوکسید کربن سردرد، سرگیجه، تهوع، ضعف عمومی و شبیه سرماخوردگی، تاری دید، تنگی نفس و اگر اقدامی صورت نگیرد، کاهش هوشیاری و مرگ را در پی دارد.

وی گفت: توجه بیشتر به چگونگی نصب و اطمینان از سلامت و استاندارد بودن وسایل گرمایشی، می‌تواند از رقم خوردن این‌گونه حوادث تلخ جلوگیری کند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل پزشکی قانونی مازندران علی عباسی چالوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد

دومین نشست اعضای کمیته فنی فدراسیون بسکتبال به منظور بررسی گزینه‌های هدایت تیم ملی بسکتبال با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.

در این نشست تحلیل و ارزیابی هر یک از اعضای کمیته فنی در مورد گزین‌های داخلی و پیشنهادی فدراسیون برای هدایت تیم ملی بسکتبال ارائه شد.

این گزینه‌ها در نشست اول اردیبهشت کمیته فنی مطرح شده بودند که «هاکان دمیر» هم یکی از گزینه‌های خارجی موردنظر بود. با نظر اعضای کمیته فنی که در نشست اخیر مطرح شد، نام وی از گزینه‌های موردنظر خارج شد.

بدین ترتیب قرارداد فدراسیون بسکتبال با این مربی ترکیه‌ای تمدید نخواهد شد. او اردیبهشت سال گذشته با قراردادی یک ساله هدایت تیم ملی بسکتبال را بر عهده گرفت، اما عدم نتیجه گیری مطلوب در رقابت‌های جام جهانی که با ناکامی در کسب سهمیه المپیک همراه بود و ناکامی در بازی‌های آسیایی در نهایت منجر به عدم تمدید قراردادش شد.

سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این جلسه گفت: در این جلسه ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی جهت مذاکره انتخاب شدند. Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند.

او خاطرنشان کرد: اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • 70 نفر با قارچ‌های سمی مسموم شدند/ افزایش 300 درصدی مسمومیت با قارچ در کشور
  • مسمویت 70 نفر با قارچ‌های سمی/ افزایش 300 درصدی مسمومیت با قارچ در کشور
  • مسمویت 70 نفر با قارچ‌های سمی/ استفراغ عمدی اولین راه جلوگیری از مسمومیت
  • کارنامه سه ساله به روایت اعضای شورای شهر اصفهان
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • مسمومیت با قارچ‌های وحشی رشد ۳ برابری داشته است / علائم مسمومیت را بشناسید
  • آیا مصرف بیش از حد ویتامین دی برای بدن مضر است؟