Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@08:34:44 GMT

توزیع ۶۰ هزار پرس غذای گرم در خراسان‌جنوبی

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۰۵۸۲

توزیع ۶۰ هزار پرس غذای گرم در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید مجتبی موسوی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: این ستاد در ادامه فعالیت‌های خود در حوزه های اجتماعی همزمان با عید بزرگ غدیر ،رزمایش احسان غدیر را اجرا می کند.
 وی بیان داشت: در این رزمایش با همت ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) و درراستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه کمکهای مومنانه و طرح مواسات و همدلی بمناسبت عید سعید غدیر بیش از 60 هزار پرس غذای گرم طبخ وبین نیازمندان توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این مهم با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی با همکاری و تعامل هیئت های مذهبی ،گروه های جهادی و ... در سطح استان و در مناطق هدف اجرا می شود.
وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این رزمایش را 350 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: همچنین در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا بیش از 50هزار عدد ماسک رایگان در سطح استان و مناطق پرخطر از جمله نهبندان توزیع می ود.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی   تصریح کرد: 560عدد گان پزشکی نیز برای کادر درمان در حال توزیع است.

انتهای پیام/3403/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان جنوبی مقام معظم رهبری بیرجند رزمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیلاب آن روی سکه بارندگی‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  بارش‌هایی که از چند روز گذشته خراسان جنوبی را در برگرفته با وجود خوشحالی مردم و کشاورزان، به منازل، قنوات، اراضی کشاورزی و راه‌های مواصلاتی خسارت‌هایی وارد کرد

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طلّاب به کمک کرغندی‌ها رفتند
  • ورود تیم‌های ارزیاب به مناطق سیل زده خراسان جنوبی از امروز
  • فیلم/ بارش تگرگ‌های درشت در خراسان جنوبی
  • خسارت سیلاب آن روی سکه بارندگی‌ها
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد
  • وضعیت برق مناطق اهواز به حالت عادی در آمده است
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود