Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطابق سند ملی واکسیناسیون و با هماهنگی بعمل آمده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تزریق واکسن اصحاب رسانه، فهرست ۲۳ هزار نفری خبرنگاران، اصحاب رسانه، اعضای خانه‌های مطبوعات در سراسر کشور، اعضای روزنامه‌نگار صندوق اعتباری هنر و ... برای معاونت بهداشت وزارت بهداشت درمان و اموزش پرشکی ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان - پیرو اطلاعیه قبلی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اخذ اطلاعات از صاحبان امتیاز و مدیران مسئول رسانه‌ها از طریق سامانه جامع رسانه‌های کشور و نیز اطلاعات خبرنگاران در صندوق اعتباری هنر و سامانه خانه‌های مطبوعات فهرست اسامی تهیه و ارسال شده است. بر اساس هماهنگی بعمل آمده طی روز‌های آینده، چگونگی مراجعه برای زمان بندی تزریق واکسن اعلام خواهد شد. همچنین لیست اسامی معرفی شده در راستای شفافیت منتشر می‌شود.

گفتنی است بیش از ۴۵۰۰ رسانه شامل خبرگزاری‌ها، روزنامه ها، پایگاه‌های خبری و نشریات، از امکان ثبت مشخصات خبرنگاران خود برای واکسیناسیون در سامانه جامع رسانه‌های کشور برخوردار بودند. ضمنا با توجه به امکان افزایش سهمیه تزریق واکسن خبرنگاران، در روز‌های آتی، شیوه جمع‌آوری اسامی برای فهرست دوم خبرنگاران و اصحاب رسانه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برچسب ها: واکسن کرونا واکسیناسیون خبرنگاران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: واکسن کرونا واکسیناسیون خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان

سازمان «افغانستان بدون پولیو» در افغانستان اعلام کرد از امروز 10 اردیبهشت در تمام ولایت‌ها، واکسیناسیون فلج اطفال آغاز شده است، همچنین هم‌زمان برای تقویت ایمنی کودکان در برابر بیماری به آنان ‌ویتامین E نیز داده می‌شود.

پیش‌تر وزارت بهداشت طالبان تأکید کرده بود: از آغاز سال 2024 تاکنون هیچ مورد مثبت ابتلا به فلج اطفال در افغانستان مشاهده نشده است.

گفتنی است افغانستان و پاکستان دو کشوری هستند که بیماری فلج اطفال هنوز کودکان آنها را تهدید می‌کند، این بیماری ویروسی درمان ندارد، دستگاه گوارش و در بعضی مواقع دستگاه عصبی مرکزی را درگیر می‌کند و فقط با واکسیناسیون قابل پیشگیری است.

رسانه‌های افغانستان نیز پیش‌تر به نقل از گزارش سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده بودند دلیل اصلی گسترش این ویروس رفت‌ و آمدهای نامنظم مردم و بیماران از پاکستان به افغانستان در گسترش این ویروس تاثیرگذار بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • تحویل ۱۰ هزار کلاس درس در سال ۱۴۰۳ در صورت تزریق بودجه
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی