Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، ارگ ریاست جمهوری افغانستان اعلام کرد که در ماه‌های اخیر هزاران تروریست از پاکستان وارد افغانستان شده‌اند و این روند با شدت ادامه دارد.

محمدامیری، معاون سخنگوی ریاست جمهوری با ارسال یک پیام ویدئویی به رسانه‌ها گفت: طالبان از سوی یک نهاد منظم در پاکستان آموزش می‌بییند، تمویل می‌شوند و مورد تشویق هم قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری اظهار داشت: «بر اساس گزارش‌های موثق استخباراتی بیش از ۱۰ هزار تن شورشی از پاکستان وارد افغانستان شده و همچنان ۱۵ هزار تن دیگر ترغیب می‌شوند که وارد افغانستان شوند.»

وی افزود: «این مساله نشان دهنده آن است که تربیت، تمویل و ترغیب طالبان را یک دستگاه منظم در پاکستان انجام می‌دهد.»

پیش از این محمد اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان گفته بود که در یک ماه اخیر، ۱۰ هزار تروریست خارجی از پاکستان و دیگر کشور‌ها وارد افغانستان شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارگ ریاست جمهوری افغانستان افغانستان پاکستان وارد افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت بلندپایه ‎ترکمنستان وارد کابل شد

وزارت صنعت و تجارت طالبان اعلام کرد یک هیات بلندپایه ترکمنستان عصر امروز (سه‌شنبه، ۴ثور) وارد کابل شده است.

این وزارت گفت این هیات با هدف ادامه گفتگوهایی که میان هیات طالبان و ترکمنستان در آن کشور به منظور توسعه تجارت و ترانزیت میان دوکشور صورت گرفته بود به کابل سفر کرده است.

به گفته این وزارت، قرار نشست سه‌جانبه جهت اتصال منطقه ای و توسعه تجارت و ترانزیت میان افغانستان، ترکمنستان و ‎قزاقستان، در روزهای آینده برگزار گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • (ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری
  • تحریم های آمریکا ظالمانه است
  • دلیل توقف قطار افغانستان _ترکیه / تکذیبیه مسئولین راه آهن از سر بی اطلاعی بود+فیلم
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • ورود هیات قزاقستان به کابل
  • هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان
  • هیئت بلندپایه ‎ترکمنستان وارد کابل شد
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند