Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@04:21:28 GMT

یاسین سلمانی لژیونر می شود؟

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۱۲۳۶

یاسین سلمانی به دنبال لژیونر شدن است...

به گزارش طرفداری، یاسین سلمانی این فصل به عنوان یکی از پدیده های لیگ برتر، بازی های درخشانی برای سپاهان انجام داد و گل های بسیار حیاتی ای هم برای طلایی پوشان در کورس قهرمانی به ثمر رساند. نکته جالب این است که این بازیکن ظاهرا قراردادی زیر 100 میلیون با سپاهانی ها دارد که در پایان همین فصل هم به اتمام می رسد البته یاسین در طول فصل پاداش هایی از سوی باشگاه دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه سپاهان قصد دارد قراردادی بین 3 تا 5 سال با این بازیکن جوان امضا کند تا سلمانی در سپاهان ماندگار شود اما خود سلمانی قصد دارد از همین سن پایین لژیونر شود. سلمانی حتی در کلاس های زبان خود مرتبا شرکت می کند و ظاهرا تصمیمش برای انتقال به تیم های خارجی قطعی است.

سلمانی با 19 سال سن یکی از استعداد های فوتبال ایران است.

 

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با ابراهیم صادقی: بازیکنان نمی توانند فغانی را تحت تاثیر قرار دهند؛ او شیطنت را تشخیص می دهد ناگفته های شناگر المپیکی: ماساژور نداشتیم؛ پنهانی از وان یخ تیم بزریل استفاده کردیم! انتقال سردار آزمون به رم منتفی شد؛ او به بایرلورکوزن می رود/ توتو مرکاتو برابی: مربی لایپزیش را نمی شناختم، اسمش را گوگل کردم! مصدومیت 3 ماهه هافبک دربی کانتی به دلیل تکل خشن وین رونی، سرمربی این تیم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست استقلال خوزستان از سازمان لیگ/ داور با سپاهان را عوض کنید

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و سپاهان در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر باید روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با قضاوت حسن اکرمی رو در روی هم قرار گیرند.

در همین رابطه باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار تغییر داور این بازی شد.

کد خبر 6097065

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • گل اول سپاهان به استقلال خوزستان + فیلم
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • درخواست استقلال خوزستان از سازمان لیگ/ داور با سپاهان را عوض کنید
  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • یک جایزه جدید در انتظار لژیونر استقلالی
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا