Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در زمان مراسم تحلیف لیست وزرای پیشنهادی دولت آینده اعلام شود، کمیسیون‌های مجلس از ۱۶ مرداد برنامه وزرای پیشنهادی را بررسی خواهند کرد.

قدس آنلاین: سیدمحسن دهنوی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران درباره تدابیری که مجلس برای مراسم تحلیف رئیس جمهور آینده در نظر گرفته است، گفت: مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب ساعت ۱۷ پنجشنبه ۱۴ مرداد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با توجه به شرایط خاص کرونا که در کشور حاکم است و به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی ما در زمینه دعوت از مهمانان داخلی جهت حضور در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب با محدودیت هایی مواجه هستیم و بر این اساس دعوت از مهمانان داخلی در سطح مقامات عالیرتبه کشوری و لشکری خواهد بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره مهمانان خارجی که در مراسم تحلیف رئیس جمهور آینده حضور می یابند، گفت: تا امروز بیش از ۵۰ کشور اعلام کرده اند که در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب حضور می یابند و دعوت نامه های آنها ارسال شده است. مقامات کشورهای خارجی در سطوح مختلف از جمله رئیس جمهور، نخست وزیر، وزیر امور خارجه و در سطح پایین تر هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: تا جایی که پروتکل های ستاد ملی مقابله با کرونا اجازه دهد ما سعی می کنیم از حضور مهمانان به ویژه مهمانان خارجی در مراسم تحلیف رئیس جمهور آینده بهره مند شویم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه زمانی مجلس برنامه وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم را بررسی می کند، گفت: اگر تا بعد از مراسم تحلیف لیست وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم آماده و اعلام شود، بلافاصله مجلس بررسی های خود را آغاز می کند، چرا که تأکید رئیس جمهور منتخب و رئیس مجلس شورای اسلامی این است که شرایط خاص کشور اقتضا می کند بلافاصله وزرای جدید مشخص شوند و کار خود را شروع کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر این اساس اگر تا زمان مراسم تحلیف لیست وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم اعلام شود، کمیسیون های تخصصی مجلس از روز شنبه ۱۶ مردادماه بررسی برنامه وزرای پیشنهادی را آغاز خواهند کرد و احتمالا یک هفته این کار در کمیسیون ها طول می کشد و پس از آن بررسی رأی اعتماد وزرا را در صحن علنی مجلس خواهیم داشت.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي نشست بررسی برنامه وزرای پیشنهادی مراسم تحلیف رئیس جمهور برنامه وزرای پیشنهادی مجلس شورای اسلامی رئیس جمهور منتخب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۱۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

به گفته وزیر ورزش قرار است در این مراسم ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • مراد صحرایی: در دولت سیزدهم مرگ سند ۲۰۳۰ را اجرا کردیم / تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی
  • امیدواریم مجلس یازدهم یکی دو لایحه مهم را قبل از رفتن تصویب کند/ هیچ تنشی میان دولت و مجلس نیست
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی