Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعود مکفا معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: برای سرعت بخشیدن به امر واکسیناسیون عمومی و گروه‌های سنی، سومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون این شهرستان و چهل و چهارمین مرکز تجمیعی خوزستان را در سالن ورزشی علی بن ابیطالب (ع) بهبهان راه اندازی نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اعلام اینکه در این مرکز ۱۲ تیم به امر واکسیناسیون کرونا ویروس مشغول هستند، افزود: علاوه بر ۳ مرکز تجمیعی در بهبهان، ۱۱ مرکز جامع سلامت در شهر و روستا‌های این شهرستان به واکسیناسیون گروه‌های سنی مشغول هستند.

مکفا با اشاره به اینکه در این مرکز روزانه بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر واکسینه می‌شوند، بیان داشت: تاکنون توانسته ایم به رکورد تزریق روزانه ۲ هزار و ۴۰۰ دوز برسیم که با راه اندازی این مرکز این میزان به بیش از ۳هزاردوز در روز قابل افزایش است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی بهبهان تصریح کرد: واکسیناسیون، تنها راه ایمنی و در امان ماندن از ابتلا به کرونا بوده و کار واکسیناسیون به صورت ۲ شیفت صبح و عصر در در حال انجام است.

این مقام مسئول با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار نفر در خوزستان واکسن را دریافت کرده اند، ادامه داد: در حال حاضر  ۳۳هزار نفر در بهبهان علیه بیماری کرونا ویروس واکسینه شده‌اند که از این تعداد ۲۶ هزار نفر دوز اول و بیش از ۷ هزار نفر دوز دوم را دریافت نموده اند.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا کرونا ویروس هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۱۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان

 روح الله شکری سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت:۹۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل استفاده در آبادان با اجرای طرح ضربتی بازرسی‌های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی به منظور کنترل و نظارت وضعیت بهداشتی این مراکز کشف و توقیف شد.

او این اقلام کشف و توقیف شده را شامل انواع مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، لبنیات و چیپس اعلام کرد.

به گفته این مسئول شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی به صورت ۲۴ ساعته می‎‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند تا بدون اغماض با متخلفان بهداشتی برخورد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • اعلام قطع روابط با اسرائیل از سوی کلمبیا
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان