Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:44:56 GMT

باقرزاده: ما با آدم سر و کار داریم نه ربات

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۱۷۵۰

باقرزاده: ما با آدم سر و کار داریم نه ربات

رییس فدراسیون شمشیربازی با ستایش عملکرد پاکدامن گفت: اگر سایر بچه ها هم در حد ٧٠ درصد خود بودند، می توانستیم به فینال برسیم. 

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی شمشیربازی ایران امروز در مجموع سه دیدار متحمل دو شکست مقابل ایتالیا و مصر شد و یک برد برابر امریکا به دست آورد و اینگونه با کسب جایگاه ششم به کار خود در المپیک پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فضل الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی در این زمینه گفت:  ٨ تیم برتر دنیا امروز اینجا بودند، ما هم برای کسب مدال تیمی آمده بودیم، تمام توان خود را گذاشتیم، بچه ها هم انگیزه زیادی برای شکست ایتالیا و فینالیست شدن داشتند اما هیچ چیز طبق انتظار نبود.


وی ادامه داد: به هر حال ورزش قهرمانی غیرقابل پیش بینی است، در دیدار با ایتالیا خیلی رقابت پایاپای پیش رفت، ضربه اخر این دیدار برای ما و علی پاکدامن بود اما ناداوری آن را از ما گرفت، می خواهیم به کمیته بین المللی المپیک شکایت کنیم اگرچه نتیجه ای برای ما ندارد.


باقرزاده با تاکید بر اینکه امروز علی پاکدامن ستاره بود و بیش از ٢٢ ضربه مقابل ایتالیا زد، عنوان کرد: اگر سایر بچه ها هم در حد ٧٠ درصد خود بودند قطعا طبق انتظار و برنامه ای که داشتیم، پیش می رفتیم. به هر حال ما با آدم سر و کار داریم نه ربات، ممکن است انسان هم در برخی شرایط نتواند آنگونه که باید، عمل کند. 


وی با بیان اینکه حق ما بود ایتالیا را شکست دهیم، گفت: بعد از ناحقی که در دیدار برابر ایتالیا با آن مواجه شدیم، بازیکنان آمریکا را شکست دادند اما واقعا دیگر انگیزه ای برای ادامه نداشتند، به همین دلیل مقابل مصر هم شکست خوردند و ششم شدند.


باقرزاده در مورد عملکرد محمد رهبری که در مجموع رقابت های امروز انتقاد زیادی به عملکرد او وارد بود، گفت: محمد رهبری در دیدارهای انفرادی مقابل فرانسه خوب بود اما مقابل ایتالیا باخت، رهبری از توانمندی بالایی برخوردار است اما نمی دانم چه شد که امروز اینگونه کار کرد. او در آغاز دیدار با ایتالیا خوب نبود، ٥ بر صفر باخت و همبن مسئله ما را عقب انداخت، البته پاکدامن جبران کرد اما جواب نداد.رهبری از نظر روانی و  فنی بی نظیر است اما امروز، روزش نبود. اگر رهبری ٦٠ درصد بازی خود را داشت الان در مورد مسئله دیگری با شما صحبت می کردم.


باقرزاده در واکنش به اینکه مجتبی عابدینی هم امروز خیلی موثر نبود، گفت: البته در مجموع مجتبی خوب کار کرد اما به هر حال نتیجه ای که می خواستیم از المپیک نگرفتیم.

شمشیربازی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شمشیربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۱۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم

ژابی آلونسو برای یک چالش جدی در لیگ اروپا کاملا آماده به نظر می رسد.

در آستانه دیدار آاس رم و بایرلورکوزن در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، ژابی آلونسو در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و گفتگویی‌ با خبرنگاران داشت.

به نقل از رمانیوز؛ سرمربی موفق لورکوزن در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

ما می دانیم که مقابل چه تیمی بازی می کنیم. رم با یک مربی جدید کیفیت فوق العاده ای دارد، آنها کمی سبک را تغییر داده اند. ما برای یک نیمه نهایی فشرده آماده هستیم.

آنها در مراحل قبل نشان دادند که بسیار خوب هستند، سطح بالایی دارند و امسال ماجراجویی فوق العاده ای در اروپا داشته اند.

از ابتدای رقابت‌های لیگ اروپا می‌خواستیم از فصل گذشته درس بگیریم، سال گذشته نرفتن به فینال دردناک بود. سال گذشته آماده بودیم که رم را شکست دهیم تا به فینال برسیم. انگیزه و تجربه بیشتر چیزی است که ما داریم اما سبک بازی خودمان را عوض نخواهیم کرد.

این یک رقابت اروپایی است، تمرکز و توجه به جزئیات؛ نگرفتن کارت قرمز، دوری از اشتباهات فردی و ... فردا چالش بزرگی است، اما ربطی به سال گذشته ندارد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم
  • کورت انگل: فکر می‌کردم راک برگشته تا کمربند را از رومن رینز بگیرد/ اخبار WWE
  • عکسی از یک کتیبه متفاوت در محل دیدار امروز رهبری
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود