Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان ایلام از افزایش ۱۱۸ درصدی کشفیات قاچاق کالا و ارز به ارزش ۱۹۲ میلیارد ریال در چهار ماهه نخست سالجاری خبر داد.

به گزارش برنااز ایلام; سردار دلاور القاصی مهر در نشست قرارگاه استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز  اظهار داشت: نیروی انتظامی در استان ایلام با هماهنگی و همکاری دستگاه قضائی از ابتدای سال تا کنون ۴ مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز را به مرحله اجرا در آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با تلاش جهادی و شبانه روزی کارکنان انتظامی استان و با محوریت پلیس امنیت اقتصادی از ابتدای سال تا کنون بالغ بر ۴ هزار رأس احشام و ۱۷۵ تن نهاده دامی قاچاق در سطح استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: در همین مدت بیش از ۸هزار لیتر روغن خودرویی،۲۶ تن برنج، ۴۶۸ تن مرغ، ۱۱۵ دستگاه مبدل ارز دیجیتال و ۴۴ هزار و ۸۹۸ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف و ۱۳۶ دستگاه انواع خودرو در این زمینه‌ها متوقف و روانه پارکینک شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله‌های قاچاق توسط کارشناسان بیش از ۱۹۲ میلیارد ریال تعیین شده، گفت: کشفیات قاچاق در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با ۱۱۸ درصد افزایش و در زمینه دستگیری با ۸۸ درصدی افزایش نشان از عزم جدیدی پلیس برای ریشه کن کردن این پدیده شوم را دارد.

سردار القاصی مهر، در پایان ضمن تقدیر از همکاری دستگاه قضائی و سازمان‌های دخیل در امر مبارزه با قاچاقا کالا و ارز، عنوان داشت: مبارزه جدی و همه جانبه پلیس با پدیده قاچاق کالا و ارز و افرادی که باعث اخلال در نظام اقتصادی و به خطر افتادن سلامت جامعه می‌شوند ادامه دارد، و با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجویان و هنجارشکنان را نخواهدداد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایلام افزایش قاچاق قاچاق کالا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۱۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل

سردار جواد تقوی با اشاره به تلاش مسؤولانه و جهادی پليس استان اردبيل در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سلب تحرک از قاچاقچيان و نا امن کنندگان اقتصاد کشور، گفت: در اين راستا مرحله جديدی از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولويت نظارت و واپايش انبارها و محل های دپو کالا با حداکثر توان و بهره مندی از امکانات و تجهيزات اجرا شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستاوردها و نتايج اجراي اين طرح افزود: کشف ۲ هزار و ۵۵۵ قلم انواع دارو، کشف ۴ هزار متر پارچه، کشف ۲۵ تن گندم، کشف ۷ تن و ۵۶۰ کيلو آرد، کشف يک دستگاه موتورسيکلت، کشف ۶ تن چوب، کشف ۴ تن و ۷۵۰ کيلو کود شيميايی، کشف ۸۰ هزار بسته قهوه، کشف ۱۲۰ قوطی نوشابه، کشف ۲۸۰ ليتر سوخت ، و ۱۲ هزار و ۸۷۰ قلم انواع ديگر کالا که همگی قاچاق بودند کشف و ۱۳ نفر در اين رابطه دستگير شدند.

او از توقيف ۱۰ دستگاه خودرو در اين طرح خبر داد و گفت: در اين طرح ۲ انبار پلمب و ۱۶ فقره پرونده کشف شد.

سردار تقوی با اشاره به تشکيل ۲ فقره پرونده تصريح کرد: ارزش کشفيات به دست آمده در اين طرح ۵۶ ميليارد و ۶۰۵ ميليون ريال است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت