Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد زاهدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از پایان دوره‌های آموزشی و جلسه‌های گفت‌وگوی مجازی با استادان راهنما، طراحان و متخصصان حوزه‌ اسباب بازی، طرح مربی مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز سلماس، عنوان برگزیده‌ این رویداد ملی را کسب کرد.

وی اضافه کرد: از بین ۱۰۰ طرح رسیده به دبیرخانه، آثار ۴۲ ایده‌پرداز یا گروه ایده‌پردازی، در مرحله پایانی از سوی دبیرخانه رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی انتخاب شد تا در روز رویداد برای ارائه این ایده‌ها به سرمایه‌گذاران و صنعت‌گران آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی بیان کرد: طرح سعیده حلاج زاده همچنین به عنوان یکی از ۱۳ طرح نهایی برای ارائه حضوری در روز رویداد معرفی شد.

به گزارش ایرنا، در چهارمین دوره رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی، همانند دوره قبل، نیمی از ایده‌های رسیده به رویداد را بازی‌های رومیزی تشکیل داده و ۵۱ ایده نیز در گروه بازی‌های رومیزی نشان‌دهنده رشد مداوم و محبوبیت این دسته از سرگرمی‌ها بین مخاطبان و طراحان است و توجه به این نکته در تدوین چشم‌انداز طراحی و تولید سرگرمی‌ها قابل تأمل است.

در همین حال با توجه به شیوع بیماری کرونا قرار است آیین پایانی رویداد که تاریخ آن در آینده اعلام خواهد شد، به‌صورت مجازی برگزار شود و ایده‌پردازان نیز فیلم‌های معرفی اثر خود را به این آیین ارسال کنند تا به صورت آفلاین برای علاقه‌مندان نمایش داده شود.

برچسب‌ها کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذربایجان غربی ارومیه سلماس جشنواره ملی اسباب بازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذربایجان غربی ارومیه کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذربایجان غربی ارومیه سلماس جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری اسباب بازی رویداد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۲۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • داوری ۱۱۵ ایده در رویداد آموزشی «بوت کمپ» دانشگاه آزاد قم
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)