Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «اسکای نیوز» عربی خبر داد رونالدینیو ستاره سابق تیم ملی برزیل و بارسلونا امروز(چهارشنبه) به بیروت رسید تا در یک سفر چند روزه از خانواده قربانیان انفجار بزرگ 2020 بندر بیروت دلجویی کند.

انفجار بندر بیروت عصر روز ۴ اوت ۲۰۲۰ (۱۴ مرداد ۱۳۹۹) در پایتخت لبنان رخ داد و ساختمان‌های زیادی در منطقهٔ اشرفیه را تخریب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موج ناشی از انفجار باعث وارد شدن خسارات گسترده به ساختمان‌های اطراف محل انفجار شد.

این انفجار بسیار قدرتمند باعث کشته شدن ۲۲۰ نفر و زخمی شدن حدود ۷۰۰۰ نفر و مفقود شدن بیش از ۱۱۰ نفر شد و همچنین بر اساس اعلام فرمانداری بیروت، بیش از ۳۰۰ هزار نفر بر اثر این حادثه بی‌خانمان شده‌اند.

اسطوره فوتبال بزریل به لبنان سفر کرده تا در سالگرد قربانیان این انفجار بزرگ در بیروت که ملت لبنان را داغدار کرد، شرکت کند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: انفجار بزرگ بندر بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه اسپوتنیک، رئیس حزب قوات لبنانی در اظهاراتی بدون توجه به تجاوزات دائمی رژیم صهیونیستی علیه اراضی لبنان و همچنین اشغال بخش هایی از این کشور از سوی صهیونیست‌ها مدعی شد: نبرد حزب الله با اسرائیل به لبنان آسیب رسانده است

وی در ادامه بدون اشاره به واقعیت های آشکار در جنگ اخیر مدعی شد: این جنگ (عملیات های حزب الله) بدون تأثیری بر حمله اسرائیل به نوار غزه به لبنان آسیب زد!

اظهارات جعجع در شرایطی مطرح شده است که وی واقعیت اشغالگری رژیم صهیونیستی را در نظر نگرفته است، از سوی دیگر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اخیرا در اظهاراتی تاکید کرده بود که عملیات های مرزی حزب الله نقش فوق العاده بر تحولات غزه به ویژه نبرد زمینی آن داشته و موجب شده تمرکز ارتش رژیم صهیونیستی کاملا بر هم بخورد.

جعجع که در گذشته روابط مساله داری با صهیونیست ها داشته و حتی در پرونده هایی به فعالیت علیه منافع ملی لبنان متهم است، در ادامه گفت: حزب‌الله باید از مناطق مرزی با اسرائیل عقب‌نشینی کند و ارتش لبنان باید در تمام این نقاط مستقر شود!

این در حالی است که در شرایط کنونی میان ارتش لبنان و مقاومت اسلامی حزب الله روابط بسیار نزدیکی و برادرانه ای برقرار است و این دو نیروی نظامی به عنوان دو رکن مهم معادله طلایی «ملت، ارتش، مقاومت» در لبنان، همکاری تنگاتنگی در نقاط مرزی این کشور دارند.

کد خبر 6094561 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • فعالیت‌های گسترده دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه+تصاویر
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان؛ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • اکرم عفیف: رونالدینیو قطری می‌تواند به اروپا برود
  • دانشجویان لبنانی هم به جنبش بزرگ حمایت از غزه پیوستند
  • آغاز تحصن دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان