Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@20:08:45 GMT

سکانس‌هایی از فیلم سینمایی تب

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۲۱۲۵

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم سینمایی «تب» به کارگردانی و نویسندگی رضا کریمی محصول سال 1382 است. مهران فرزند یک خانواده ثروتمند سنتی است که برخلاف میل خانواده‌اش با ترانه که دختری امروزی و آزاد است ازدواج کرده و به همین دلیل از سوی خانواده‌اش طرد شده است. مهران باخبر می‌شود که پدرش تصمیم دارد برای جراحی قلب به خارج از کشور برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهران برای خداحافظی به خانه پدری می‌رود و با رفتار سرد خانواده‌اش (به خصوص پدرش) مواجه می‌شود. پدر نسخه‌ای وصیت‌نامه‌اش را به مهران می‌دهد و تاکید می‌کند به علت سبک زندگی مهران و ازدواجش با ترانه تنها مقداری برای او ارث گذاشته که بتواند به زندگیش تا حدی سامان بدهد. ترانه مهران را تحقیر می‌کند و به او یادآوری می‌کند که پدرش بین او و سایر فرزندانش تبعیض قائل می‌شود و در نهایت به مهران می‌گوید که باید حق خودش را بگیرد. ترانه که میداند پدر شوهرش جواهرات خانوادگی را در گاوصندوق ویلای شمال نگهداری می‌کند بدون اطلاع مهران با نامزد سابقش نادر تماس می‌گیرد تا به ویلای شمال رفته و گاوصندوق را باز کنند. در میانه راه شمال مهران از نقشه ترانه و نادر باخبر می‌شود و با اینکه در ظاهر موافقت می‌کند اما قلبا مایل به این کار نیست و مدام تلاش می‌کند مانع نادر و ترانه شود. با این حال هنگامی که وصیت‌نامه پدر را می‌خواند و متوجه می‌شود که پدرش حقیقتا او را از ارث محروم کرده است مصمم می‌شود گاوصندوق را بازکرده و حق خود را بگیرد... . امین حیایی، حمید فرخ‌نژاد، سعید پورصمیمی، لعیا زنگنه، حدیث فولادوند، شیرین بینا، محمد قدیمی خو، فرهاد صفاخو، فلور نظری، خسرو خانمحمدی، محمدرضا جامعی، مژگان ربانی، بهناز حوری، داریوش ارجمند، محمود جعفری و امیرحمزه گرجی‌نژاد در این فیلم مقابل دوربین اصغر رفیعی‌جم بازی کردند. سعید انصاری موسیقی متن این فیلم را ساخت و داریوش آشوری این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی نازنین ملایی طرح ساماندهی فضای مجازی ویدیو فیلم سینما سکانس طلایی سکانس برتر رضا کریمی امین حیایی حمید فرخ نژاد سعید پورصمیمی لعیا زنگنه حدیث فولادوند شیرین بینا فلور نظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۲۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش

در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و زمانی که ابراهیم رئیسی هنوز رئیس قوه قضائیه بود، ریحانه سادات رئیسی با حضور در تلویزیون و در پاسخ به این سوال که چه موضوعی درباره پدر وجود دارد که دیگران آن را نمی‌دانند، گفت: «ایشان زمانی که وارد قوه قضاییه شدند حقوق خود را نصف کردند و بار دیگر آن حقوق را کمتر کردند.» این فیلم در روز‌های اخیر در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

tags # سید ابراهیم رئیسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد
  • تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور
  • این سکانس خلیل و سلمان در سریال نون خ پربازدید شد | ویدئو
  • (ویدئو) پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی
  • (ویدئو) سکانس خنده‌دار از حرف زدن نعیمه نظام‌دوست به زبان روسی
  • ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • سکانس خنده‌دار از حرف زدن نعیمه نظام‌دوست به زبان روسی (فیلم)
  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • سکانس‌هایی از فیلم شماره ده