Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول قوه قضائیه گفت: ما نباید شاهد روزی باشیم که گزارشی داشته باشیم مبنی بر اینکه فردی ۶ ماه معطل است تا یک رئیس دادگستری را ببیند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه در آئین تودیع و معارفه معاون قضائی قوه قضائیه و رئیس دیوان عدالت اداری ضمن تبریک عید غدیر خم اظهار کرد: ما امروز در قوه قضائیه مدعی هستیم باید بر اساس سیره و رفتار امیرالمومنین قدم برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: راه زیادی تا رسیدن به نقطه مطلوب در تأسیس قوه قضائیه مد نظر رهبری و طبق سیره امیرالمومنین داریم.

مصدق بیان کرد: جامعه باید قضاوت کند که ما در قوه قضائیه چقدر توانستیم در راستای سیره و منش امیرالمومنین رفتار کنیم.

معاون اول قوه قضائیه گفت: امروز ضرورت دارد برنامه ریزی عملیاتی برای اجرای بند‌های شش گانه حکم انتصاب ریاست قوه قضائیه که از سوی رهبر انقلاب اعلام شد، داشته باشیم.

وی گفت: ضرورت تداوم اجرای سند تحول و آسیب شناسی یکی از برنامه‌های جدی ما است و همه دادگستری‌ها باید بر اساس سند تحول گام بردارند.

مصدق تاکید کرد: ما باید نگاه مردم را نسبت به قوه قضائیه در خصوص مردمی بودن تغییر دهیم، ما نباید شاهد روزی باشیم که گزارشی داشته باشیم مبنی بر اینکه فردی ۶ ماه معطل است تا یک رئیس دادگستری را ببیند.

معاون اول قوه قضائیه تاکید کرد: مبارزه با فاسد و مفسد هیچ خط قرمزی ندارد و تمام رؤسای قوه قضائیه با این امر مقابله کردند.

وی ادامه داد: از وضعیت معیشتی کارکنان و کارمندان قوه قضائیه راضی نیستیم و طرح‌هایی در این راستا داریم تا عزت کارکنان دستگاه قضا حفظ شود.

مصدق گفت: حجت الاسلام مظفری امروز به عنوان رئیس دیوان عدالت اداری معرفی می‌شود.

در حال تکمیل…

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مصدق عید غدیر دیوان عدالت قضاوت معاون اول قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۲۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند

آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمجید یزدی رئیس دفتر ویژه قوه قضائیه، ارتباط بین دستگاه قضائی با مردم را مهم دانستند و اظهار کردند: حضور مسئولان و رئیس قوه در میان مردم بسیار مؤثر است و البته مردم باید نتیجه این ملاقات‌ها را هم ببینند.

معظم له افزودند: آبروی نظام با سلامت حوزه قضایی است و اگر حوزه قضایی سالم باشد آبروی نظام محفوظ است.

وی پرداختن به بعضی از مسائل مانند تورم و اجاره بهای مسکن که به صورت مستقیم با قوه قضائیه ارتباط ندارد را مهم دانستند و تصریح کردند: مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود ولو دستگاه قضایی ارتباط مستقیم با این گرانی ندارد ولی می‌تواند ارتباط غیر مستقیم داشته باشد.

منبع:خبر حوزه

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • با اصل تبادل زندانیان موافقیم
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • ممنوع‌الخدمات کردن نباید به‌عنوان یک حکم عمومی استفاده شود
  • مقدمات برگزاری «دادگاه‌های صلح» در لرستان فراهم شود
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد