Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@08:12:52 GMT

همسر سروش صحت کیست؟ +عکس

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۲۲۴۶

همسر سروش صحت کیست؟ +عکس

سروش صحت  همسر سارا سالار نویسند رمان احتمالاً گم شده ام و برنده جایزه هوشنگ گلشیری است. سروش صحت بازیگر ، نویسنده ، کارگردان و طنز پرداز سینما و تلویزیون میباشد. سروش صحت متولد سال 1344 در اصفهان میباشد. سروش صحت فوق لیسانس آلودگی شیمیایی دریا از دانشگاه آزاد است. سروش صحت با مجموعه جنگ 77 مهران مدیری در سال 1377 پا به عرصه هنر گذاشت و به شهرت رسید و همزمان در همان برنامه نویسندگی را در کنار بازیگری تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سروش صحت همسر سارا سالار نویسند رمان احتمالاً گم شده ام و برنده جایزه هوشنگ گلشیری است. سروش صحت بازیگر ، نویسنده ، کارگردان و طنز پرداز سینما و تلویزیون میباشد. سروش صحت متولد سال 13 44 در اصفهان میباشد. سروش صحت فوق لیسانس آلودگی شیمیایی دریا از دانشگاه آزاد است. سروش صحت با مجموعه جنگ 77 مهران مدیری در سال 1377 پا به عرصه هنر گذاشت و به شهرت رسید و همزمان در همان برنامه نویسندگی را در کنار بازیگری تجربه کرد.

سروش صحت و همسرش

 سروش صحت فوق لیسانس آلودگی شیمیایی دریا از دانشگاه آزاد است. با مجموعه جنگ 77 مهران مدیری در سال 1377 پا به عرصه هنر گذاشت و به شهرت رسید و همزمان در همان برنامه نویسندگی را در کنار بازیگری تجربه کرد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سروش صحت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موعود شمخانی کیست؟
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود
  • تحقیر آمریکا در دریا و آسمان‌
  • کدام کتاب «سروش صحت» باعث صف طولانی در اصفهان شد؟
  • (ویدیو) صف طولانی اصفهانی‌ها برای سروش صحت
  • صف طولانی اصفهانی برای سروش صحت
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود
  • همسر سرمربی سپاهان کیست؟ این دختر ایرانی دل و دین ژوزه مورایس را برد!
  • فرم آماده سروش برای دفاع از قهرمانی‌های پرسپولیس