Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@04:52:06 GMT

شکایت مدیرعامل فعلی استقلال از مدیرعامل سابق

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۲۲۶۹

احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران روز یکشنبه پس از برتری آبی پوشان در بازی خارج از خانه مقابل نساجی مازندران در برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرد و به تشریح وضعیت این باشگاه پرداخت.

به گزارش تابناک ورزشی، مددی که طی هفته‌های اخیر مورد انتقاد هواداران و اعضای تیم بوده، در خلال صحبت‌هایش به نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته اشاره کرد و بخشی از مشکلاتی که امروز این باشگاه با آنها دست و پنجه نرم می‌کند را به قراردادهایی ارتباط داد که مدیرعامل قبلی آنها را امضا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مددی با انتقاد از احمد سعادتمند که در مهرماه سال گذشته از سمتش برکنار شد، اعلام کرد توافقاتی که او در تابستان قبلی برای حفظ و همینطور جذب بازیکنان داشته بدون آینده نگری است. مددی خطاب به سعادتمند گفت: «در فصل جدید متوجه شدم یکسری از قراردادها نامتعارف بسته شده که مقصر آن بازیکن نیست. سوالم از سعادتمند این است این قراردادها با چه آینده‌نگری بسته شده؟»

مدیرعامل سابق باشگاه سایپا که از زمان حضور در مسند مدیرعاملی استقلال همواره برای بیان مشکلات از مدیرعامل قبلی مایه گذاشته طبق اخباری که به دست خبرنگار ما رسیده از سعادتمند به کمیته اخلاق شکایت کرده است.

در حالیکه سعادتمند این دوشنبه از حضور در برنامه فوتبال برتر برای پاسخ با صحبت‌های مددی صرف نظر کرد، شکایت مددی از او به دلیل اظهارات گذشته این دو نسبت به یکدیگر نیست و دلیل آن به نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته باز می‌گردد.

مددی که درصحبت‌های خود اعلام کرده بود در نقل و انتقالات فصل گذشته به غیر از دو مورد دخل و تصرفی در سایر خریدهای تیم نداشته، از سعادتمند به دلیل افزایش قرارداد سه بازیکن این تیم به کمیته اخلاق شکایت کرده و خواستار بررسی این توافق شده است.

بازیکنان استقلال در فصل گذشته به غیر از علی کریمی و روزبه چشمی اکثرا با توجه به توافق با سعادتمند در این تیم ماندنی شدند اما به گفته مددی توافقی که با آنها صورت گرفته بدون آینده نگری است و او در اقدام جدیدش برای مشخص شدن وضعیت قراردادها که از ابتدای فصل مورد توجه بوده، به کمیته اخلاق شکایت کرده است که باید در این مورد منتظر زمان تشکیل جلسه و رای صادره از سوی این کمیته باشیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی نازنین ملایی طرح ساماندهی فضای مجازی احمد مددی احمد سعادتمند استقلال المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی نازنین ملایی طرح ساماندهی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۲۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!

به گزارش ورزش سه، امین منوچهری مهاجم سابق استقلال امروز در اتوبان چمران با صحنه وحشتناکی رو به رو شد و در ترافیک مورد حمله سارقین قرار گرفت و گردنبند طلا او به سرقت رفت.

منوچهری در گفتگو با خبرنگار ورزش سه گفت: در ترافیک اتوبان شهید چمران بودم و یک موتوری به آینه خودرو من برخورد کرد و پس از آن شروع کرد به فریاد زدن و با دست به شیشه خودرو من می‌کوبید، زمانی که شیشه ماشین را پایین دادم تا ببینم چرا این کار را انجام می‌دهد یک نفر دیگر از پشت سر آمد و گردنبند من را از گردنم کشید و همین اتفاق باعث شد تا گردنم آسیب جزئی ببیند.

منوچهری در ادامه گفت: صحنه شوکه کننده بود و حتی نتوانستم واکنش نشان دهم، زمانی که شیشه ماشین را پایین کشیدم شخص موتور سوار با مشت به سمت من حمله کرد و از این اتفاق شوکه شده بودم و ناگهان یک نفر دیگر اقدام به سرقت کرد، نمی‌دانم چرا رسیدگی نمی‌شود این چندمین بار است که در اتوبان چمران این اتفاق تکرار می‌شود و فکر می‌کنم آنها یک باند هستند که این کار را انجام می‌دهند!

او در انتها گفت: پیگیری انجام ندادم چون به نظرم به جایی نمی‌رسد، بارها همین اتفاق افتاده، نه جلوگیری انجام شده و نه پیگیری اتفاق می‌افتد، باز خداراشکر که به خودم آسیبی وارد نشد!

دیگر خبرها

  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!