Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@00:27:44 GMT

قدردانی وزیر بهداشت از رئیس کل بانک مرکزی

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۲۲۹۸

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در نامه‌ای به رییس کل بانک مرکزی، به پاس حمایت‌های بی دریغ در تأمین ارز دارو، تجهیزات پزشکی و واکسن، در شرایط سخت و با توجه به مضایق تحمیل شده بر آن مجموعه، قدردانی کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت؛ در این نامه خطاب به آقای دکتر کمیجانی آمده است: «بدینوسیله از حمایت‌های بی دریغ حضرتعالی و همکاران ارجمندتان با شرایط سخت و مضایق تحمیل شده بر آن مجموعه در تأمین ارز دارو، تجهیزات پزشکی و واکسن در ایامی که همکاران ما شبانه روز درگیر مبارزه‌ای نفس گیر با همه گیری جهانی کرونا هستند، قدردانی می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی تردید آنان که در این روزگار سخت مدافعین سلامت و مردم ستم دیده از امواج بیماری را حمایت می‌کنند، در تاریخ این کشور جاودانه خواهند ماند. توفیق، عزت و تندرستی جنابعالی و همکاران عزیزتان را از خداوند بزرگ مسألت دارم.» برچسب ها: وزیر بهداشت ، دکتر نمکی ، رئیس کل بانک مرکزی ، دارو ، تجهیزات پزشکی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وزیر بهداشت دکتر نمکی رئیس کل بانک مرکزی دارو تجهیزات پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان

رئیس‌کل بانک مرکزی ایران امروز به دلیل حضور در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی راهی عربستان شد.   مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت دکتر محمدرضا فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس کل بانک مرکزی به عربستان رفت
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی