Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم رویینگ چهار نفره بریتانیا که به دنبال کسب ششمین طلای پیاپی در بازی های المپیک بود، در توکیو چهارم شد و نزدیک بود تصادف شدیدی را هم رقم بزند!

به گزارش "ورزش سه"، سلطه بریتانیا بر رویینگ چهار نفره مردان بدون دریافت مدال به پایان ناامیدکننده ای رسید.

تیم رویینگ چهار نفره بریتانیا متشکل از شولتو کارنگی، الیور کوک، روری گیبس و متیو روسیتر که از بخت های مسلم کسب مدال طلا محسوب می شدند، در نهایت تنها به رده چهارم رضایت دادند تا به این ترتیب سلطه بریتانیا بر رویینگ جهان که از المپیک سیدنی 2000 به بعد ادامه داشت، پایانی مایوس کننده بیابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

استرالیا مدال طلا را برد، رومانی نقره را بر گردن آویخت و ایتالیا مدال برنز را دریافت کرد. هر چند که مدال برنز ایتالیا از همه تلخ تر بود و ایتالیایی ها حق داشتند که از دریافت این مدال چندان خوشحال نباشند چرا که تیم بریتانیا نزدیک بود تصادف شدیدی را با آنها ایجاد کند و به این ترتیب شانس مدال نقره را از آنها گرفت.

 

 

 

مت روسیتر، یکی از اعضای چهار پاروزن روییینگ مردان بریتانیا، گفته است که پاروزنان سرشناس سابق بریتانیایی از شکست آنها در توکیو "خوشحال" خواهند بود.

 

روسیتر 31 ساله گفت: "این بسیار ناامید کننده است که این افراد اکنون که بخشی از میراث پیروزمندانه رویینگ هستند، واقعاً از خود راضی خواهند بود.

این انگیزه ای برای خوب عمل کردن بود. امیدوارم این افراد خوشحال باشند که ما نتوانستیم روند گرفتن مدال های طلا را ادامه بدهیم. این تاثیری در عملکرد ما نداشت. ما خیلی خوب توانستیم فشارها از سوی هر چیز دیگری را خاموش کنیم."

 

 

 

روسیتر درباره فرمان اشتباه دادن که نزدیک بود منجر به تصادف با ایتالیایی ها شود، گفت: "ما کاملاً به سمت ایتالیایی ها رفته بودیم. آنها واقعا عصبانی هستند چرا که ما احتمالا مدال نقره را از آنها گرفتیم و واقعا به آن بچه ها می گویم که متاسفیم. این یک ورزش در فضای آزاد است و این موارد اتفاق می افتد. وقتی که این اتفاق برای خودت می افتد و یک ویدیوی نیست که در یوتوب ببینی، موضوع واقعا ناراحت کننده می شود."

 

 

المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور با نظارت مستقیم IPC روزهای سیزدهم وچهاردهم اردیبهشت ماه و در تهران  برگزار  شد.

شاهو محمدی نابغه ورزشی سندروم داون مهابادی در این دوره از رقابت ها از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان حضور داشت که موفق به کسب سه مدال نقره شد.

نتایج بدست آمده توسط شرکت کنندگان در جدول رنکنیگ IPC ثبت می شود.

 

دیگر خبرها

  • پایان سلطه گوگل با این موتور جست‌وجوی جدید
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • کورتوا: چه روز خوبی، اگر تیم بخواهد من آماده‌ام
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی
  • چالش یا آرامش: برای حسن یزدانی تصمیم بگیرید
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد
  • مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند