Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا به توکیو، رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال پس از پایان بازی با آمریکا گفت: شرایط دو تیم کاملا از نظر سطح مشخص بود. ما با تیمی بازی داشتیم که از تیم‌های قدر دنیاست. درست است که آمریکایی ها در بازی نخست به فرانسه باختند اما آنها سطح خاصی از بسکتبال را بازی می کنند.

 

رییس فدراسیون والیبال در ادامه گفت: ما از بچه‌های‌مان توقع برد نداشتیم هر چند که آنها می‌توانستند بهتر بازی کنند و با اختلاف کمتری بازنده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید بگویم که سطح ما همین است. هدف‌گذاری ما ورود به المپیک بود. قرار نبود کار خارق‌العاده‌ای انجام بدهیم. این با ظرفیت‌های ما همخوانی ندارد. باید از این رقابتها درس بگیریم و به توسعه بسکتبال‌مان در ایران کمک کنیم.

 

طباطبایی در پاسخ به این سوال که می شد در بازی نخست عملکرد بهتری داشت هم این واکنش را نشان داد و گفت: قطعا. اگر بچه ها خودشان بودند و در آن بازی برنده می‌شدند شاید یک شرایطی به وجود می آمد تا یک تیم آسیایی در مقابل تیمی از اروپا عرض اندام کرده باشد. در نهایت ظرفیت ما همین است و باید بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم خودمان را به بسکتبال روز دنیا نزدیک کنیم.

 

رییس فدراسیون بسکتبال در پایان درباره بازی با فرانسه هم گفت: آنها پنج بازیکن شاغل در NBA دارند و تیم خوبی هستند. بچه های ما دارند با جو المپیک آشنا می شوند و مجموع این اتفاق ها برای بسکتبال ما خوب است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد

گولر مزد اعتماد کارلو آنچلوتی را داد و بهترین بازیکن رئال مادرید در جدال با سوسیداد لقب گرفت

طرفداری | شب گذشته (جمعه) و در دیداری از هفته سی و سوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با یک گل، رئال سوسیداد را شکست داد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید؛ برد روحیه‌بخش پیش از ال‌کلاسیکوی اروپا

تک گل این مسابقه را آردا گولر در دقیقه ۲۹ به ثمر رساند. هافبک جوان ترکیه‌ای که در این فصل فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده، شب گذشته درخشان ظاهر شد و در پایان، عنوان بهترین بازیکن زمین را نیز از آن خود کرد.

گولر درباره عملکردش برابر رئال سوسیداد به مارکا گفت:

اول از همه می‌خواهم به هم تیمی هایم بابت این پیروزی تبریک بگویم. همچنین از کارلو آنچلوتی بابت فرصتی که امروز در اختیار من قرار داد تشکر می‌کنم. از اینکه توانستیم پیروز شویم، بسیار خوشحالم. رئال مادرید بهترین باشگاه دنیاست و گل زدن برای این تیم، حس فوق‌العاده‌ای دارد. از اینکه برای این تیم بزرگ بازی می‌کنم، بسیار راضی و مفتخرم.

هافبک جوان کهکشانی‌ها درباره روند تمرینات خود گفت:

من صرفا روی قدرت بدنی‌ام کار نمی‌کنم، بلکه سعی دارم ذهنیت خود را نیز ارتقا دهم. صبورانه منتظر می‌مانم تا فرصت بازی به من برسد و خودم را نشان دهم. ذهنیت من این است که مدام پیشرفت کنم.

گولر به جدال حساس رئال مادرید با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا این‌گونه واکنش نشان داد:

لیگ قهرمانان همیشه به رئال مادرید تعلق دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • ساخت ربات چینی با سرعت و دقت انسانی
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم