Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از احداث سه آبنما در محوطه باغ ایرانی در آبیدر سنندج خبر داد و عنوان کرد: آبنمای اصلی به مساحت 330 مترمربع، آبنمای پای پرچم به مساحت 130 مترمربع و آبنمای میانی به مساحت 100 مترمربع احداث شد. 

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ آسوز شعبانی گفت: عملیات نهال کاری و احداث فضای سبز محوطه باغ ایرانی نیز با استفاده از طراحی کاشت خاص و ویژه باغ ایرانی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از احداث سه آبنما در محوطه باغ ایرانی در آبیدر سنندج خبر داد و عنوان کرد: آبنمای اصلی به مساحت 330 مترمربع، آبنمای پای پرچم به مساحت 130 مترمربع و آبنمای میانی به مساحت 100 مترمربع احداث شد.

وی با اشاره به اینکه آبنما همواره در طراحی پارک و باغهای ایرانی یکی از ضروری‌ترین عناصر محسوب می شود؛ خاطرنشان کرد: آب بندی آبنماهای باغ ایرانی با مواد پایه سیمانی آبی رنگ با استفاده از چسب بتن و پودر دوجزیی مربوط به آن انجام شده است. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان محوطه باغ ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت

به گزارش خبرنگار مهر، حامد صادقی، صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: به همت نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جیرفت در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال ۲۸۰۰ متر مربع از اراضی ملی آباد بخش مرکزی که چندی پیش توسط افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود از ید سودجویان خارج شد.

وی افزود: مردم طبیعت دوست می‌توانند در تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و … اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

کد خبر 6089926

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • سند تک برگ اراضی به کشاورزان بوشهر تحویل داده شد
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان
  • سنندج؛ خاستگاه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود