Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@03:33:34 GMT

پیروزی النصر عربستان در اردوی بلغارستان

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۲۷۲۵

تیم النصر عربستان در نخستین بازی تدارکاتی‌اش در اردوی بلغارستان حریفی از کشور مقدونیه را شکست داد

به گزارش طرفداری، شاگردان منزس در دیدار با پاندیف آکادمیای مقدونیه با نتیجه 2 بر صفر پیروز شدند. النصر که با حضور پنج بازیکن شاخص خارجی خودش در این بازی به میدان رفته بود در خط حمله از زوج عبدالرزاق حمدالله مراکشی و وینسنت ابوبکر کامرونی سود می‌برد در حالی که اندرسون تالیسکای برزیلی هم پشت سر دو مهاجم اصلی این تیم بازی کرد و ماشاریپوف هافبک ازبک در میانه زمین قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمدالله در دقیقه 25 به یک شوت سنگین از بیرون محوطه جریمه گل اول را به ثمر رساند و عبدالفتاح آدم در دقیقه 82 زننده گل دوم زردپوشان بود.

گفتنی است النصر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حریف تراکتور ایران خواهد بود.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با مهدی دادرس؛ با احترام به پورحیدری، باید به علی جباری بگویند پدر استقلال! محرومیت دا‌ور اوکراینی شمشیربازی ایران - ایتالیا سردار آزمون در آستانه انتقال به بایرلورکوزن / ادعای نیکولو اسکیرا تاتنهام خواهان پرداخت 55 میلیون یورو برای جذب کریستین رومرو نیست رافائل واران تنها در صورت انتقال به منچستریونایتد حاضر به جدایی از رئال مادرید بود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۲۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، النصر امشب در در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی عربستان روبروی الخلیج به میدان خواهد رفت تا تکلیف یکی از دو تیمی که به بازی فینال صعود خواهند کرد مشخص شود نمی‌دونم که نفرستاد که.

فاصله النصر با الهلال در رقابت‌های لیگ عربستان به ۱۱ امتیاز رسیده و با توجه به اینکه تنها ۵ بازی تا پایان این مسابقات باقی مانده است بعید به نظر می‌رسد که آنها شانسی برای کسب عنوان قهرمانی و بالا بردن جام در این رقابت داشته باشند.

اما رونالدو این فرصت را دارد که در رقابت‌های جام حذفی عربستان دومین جامش را با پیراهن النصر به دست آورد و به نظر می‌رسد که با تمام وجود آماده است تا نقش مهمی را برای این تیم در بازی امشب مرحله نیمه نهایی ایفا کند.

این ستاره پرتغالی با انتشار تصاویری از خودش در تمرینات النصر در صفحه رسمی اینستاگرامش هشدار مهمی به بازیکنان الخلیج داد و نوشت:« آماده!» تا به آنها نشان دهد که با تمام توانش در این بازی برای پیروزی تیمش تلاش خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • خط و نشان رونالدو برای الهلال
  • واکنش رونالدو به حضور النصر در فینال جام حذفی عربستان
  • خلاصه‌بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • کولاک جدید کریستیانو رونالدو در عربستان
  • رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود
  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • رونالدو دبل کرد و النصر فینالیست شد
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • جام پادشاهی عربستان؛ تلاش النصر برای فتح تنها جام فصل