Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان پس از دیدار با آمریکا گفت: یک سال برای المپیک تمرین کردم و تمام تمرکزم را گذاشتم تا اتفاقات خوبی در این بازی‌های بیافتد

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، سعید داورپناه بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان پس از دیدار با تیم ملی آمریکا در المپیک 2020 توکیو گفت:

امروز شوت‌های تیم آمریکا خیلی خوب وارد سبد شد و اگر شوت‌های آنها مانند بازی با فرانسه بود شاید اختلاف ما 15 تا 20 امتیاز بیشتر نمی‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از نظر سایزی از آنها کم آوردیم، چون قدهای آنها خیلی بلند بود.

داورپناه افزود:

من یک سال برای المپیک تمرین کردم و تمام تمرکزم را گذاشتم تا اتفاقات خوبی در بازی‌های المپیک بیفتد و با تمام تمرکزم بازی کردم. همه بازیکنان ما خوب شوت زدند، اما آنها خیلی بهتر از ما بودند. امیدوارم بتوانیم برای بازی بعد مقابل فرانسه تمرکزمان را بیشتر کنیم تا بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. فرانسه تیم قوی است و آمریکا را در اولین دیدار شکست داده است. دیدار سختی مقابل فرانسه خواهیم داشت، اما تلاش می‌کنیم که عملکرد خوبی داشته باشیم.

داورپناه درباره عدم حضور در دیدار اول تیم ملی ایران مقابل جمهوری چک گفت:

من در این مورد هیچ سؤالی از سرمربی تیم ملی نپرسیدم، شاید صلاح دانسته‌اند که من بازی کنم، اما در این دیدار بیشتر به من بازی دادند. تفاوتی برای من ندارد که چقدر در زمین باشم و آن تصمیم مربی است، اما من تمرکز می‌کنم بازی خوبی داشته باشم. من همیشه منتظرم تا مربی به من بازی دهد و من برای بازی گرسنه‌ام.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با مهدی دادرس؛ با احترام به پورحیدری، باید به علی جباری بگویند پدر استقلال! محرومیت دا‌ور اوکراینی شمشیربازی ایران - ایتالیا سردار آزمون در آستانه انتقال به بایرلورکوزن / ادعای نیکولو اسکیرا تاتنهام خواهان پرداخت 55 میلیون یورو برای جذب کریستین رومرو نیست رافائل واران تنها در صورت انتقال به منچستریونایتد حاضر به جدایی از رئال مادرید بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی من بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است

به گزارش ورزش سه، ابراهیم صادقی مربی تیم ذوب آهن اصفهان در غیبت محمد ربیعی در کنفرانس خبری پیش از دیدار با ملوان حاضر شد و در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در باره بازی فردا مهم‌ترین مسئله انگیزه است که تیم نساجی با توجه به شرایطی که دارد کسب امتیاز در این دیدار را در نظر دارد و ما سعی کردیم بازیکنان‌مان را از لحاظ ذهنی و جسمی آماده کنیم با اینکه سه تا چهار محروم و مصدوم داریم و از نظر من تیم‌مان آماده است. در دیدار فردا به بازیکنان جوان بیشتری فرصت بازی داده می‌شود و حدود چهار بازیکن از تیم‌های پایه و امید در لیست قرار گرفتند که امیدوارم اگر فرصت به آنها رسید بازی خوبی را به نمایش بگذارند. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را ارائه دهیم و برنده میدان باشیم.

وی افزود: تیم نساجی تیم بسیار خوبی است و به‌خصوص در چند هفته اخیر فوتبال بسیار خوبی را ارائه کرده است، اما ما در هفته‌هایی که نتیجه خوبی را هم کسب نکردیم فوتبال خوبی را ارائه دادیم، اما در چند هفته اخیر علاوه بر بازی خوب‌مان دو برد هم کسب کردیم و امیدوارم بتوانیم همین روندمان را ادامه دهیم و در کنار فوتبال خوب‌مان نتیجه خوبی هم کسب کنیم. در بازی هفته گذشته که در پنالتی‌ها پیروزی را از دست دادیم، اما در جریان بازی و در ۱۲۰ دقیقه موفق شدیم بازی خوبی را ارائه کنیم هدف ما ادامه دادن این روند است؛ اولویت اول ما ارائه کیفیت خوب است.

مربی تیم فوتبال ذوب‌ آهن همچنین خاطرنشان کرد: زمانی که بازی به ۱۲۰ دقیقه و پس از آن به پنالتی کشیده می‌شود مربی نمی‌تواند تاثیر گذار باشد و این موضوع تنها به تیم ما وابسته نیست و تیم‌های بزرگ دنیا در هفته‌های اخیر این مشکلات را داشتند و ما سعی در رفع این مشکل داشتیم.

صادقی در ادامه تاکید کرد: تیم ما از نظر خودمان انسجام تیمی را داشته است، اما پس از چند هفته‌ای که نتوانستیم نتیجه خوبی را کسب کنیم با جلساتی که محمد ربیعی با تیم داشت تیم یک‌دست‌تر شد و امیدواریم این شرایط ادامه پیدا کند.

دیگر خبرها

  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است