Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ملکی سرمربی سابق تیم ملی تکواندو روز گذشته در گفتگو با خبرگزاری مهر در خصوص دلایل ناکامی تیم ملی، با انتقاد به عملکرد کمیته فنی، عنوان داشت که وظیفه کمیته فنی چیست؟ چه عملکردی تا اینجای کار داشته است؟ فقط آقای نظری و رضایی استحقاق حضور در میان اعضای کمیته را دارند.

در این خصوص اصغر رحیمی عضو کمیته فنی فدراسیون تکواندو با خطاب قرار دادن ملکی به خبرنگار مهر گفت: جنابعالی که ایراد از کمیته فنی می‌گیرید اساساً فرق کمیته فنی و سازمان تیم ملی را میدانید؟ شما که انسان باسوادی هستید شرح وظایف هر کدام را میدانید، حافظه تاریخی خیلی از ورزشکاران و مربیان با سابقه خوب کار می‌کند جنابعالی در شرایطی مربی تیم ملی بودید که اکثریت بازیکنان اصلاً شما را قبول نداشتند و بعد از آن خود اعضا تیم ملی شما را نخواستند و فدراسیون به اجبار شما را برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آن زمان به بعد تبدل به منتقد شدید؟ زمانی رحیمی عضو موجه کمیته فنی می‌شود، زمانی افراد دیگر، شما که بزرگترین منتقد ذوالقدر و کریمی بودید حالا چطور خودتان را همسطح آنها و هادی ساعی می‌بینید؟

وی با اشاره به انتخاب سرمربیان تیم ملی گفت: کمیته فنی کار بزرگی کرد و برای اولین بار آقای عسگری را برای یک دوره طولانی با اختیار تام انتخاب کرد. همین اتفاق در خصوص بانوان افتاد و در همان جلسه قرار شد، نفرات انتخاب شده برنامه‌های خود را ارائه دهند که این اتفاق نیافتاد، علی رغم مخالفت کمیته فنی برای اعزام‌های ماقبل المپیک بنا به خواسته آقای عسگری و حمایت کامل سازمان تیم‌های ملی اعزام‌ها انجام شد، جنابعالی در همان زمان بدون اینکه در جریان موضوع باشید کمپینی راه انداختید که باید از آقای عسکری حمایت کنیم می‌خواهند او را بردارند، که البته افراد بی سواد و غیر فنی چنین تصمیمی را در آستانه المپیک می‌گیرند.

رحیمی ادامه داد: قصد کمیته فنی اتفاقاً کمک به تیم ملی بود که در نهایت عسگری و فرهادیان مسئولیت این موضوع را پذیرفتند. هر سه ورزشکار المپیکی ما با شرایط بدی در آسیا باختند که شاید باخت در المپیک شروعش از همان آسیایی بود، حالا چطور می‌فرمایید کادر فنی هیچ تقصیری ندارد؟! شما که خودتان را برترین در دنیا میدانید کمی به حرف‌هایتان فکر کنید. جنابعالی در جایی می‌فرمایید فدراسیون نیاز به خون تازه دارد و بعد می‌فرمایید من باید باشم، واقعاً خودت را خون تازه می‌بینی؟ جنابعالی اگر مربی تیم ملی بودی هر دو ورزشکار ما دور اول حذف می‌شدند. اگر امروز جنابعالی مربی تیم شوید فدراسیون بهترین می‌شود! کمیته فنی ممتاز می‌شود، بنده خودم به عملکرد تیم ملی انتقاد دارم ولی صلاح نمی بینم موضوعاتم را در رسانه‌ها بیان کنم یادتان باشد کمیته فنی در خصوص موضوعاتی ورود می‌کند که در دستور جلسه می‌آوردند

کد خبر 5267568

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو اصغر رحیمی فدراسیون تکواندو ایران المپیک 2020 توکیو لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تکواندو تیم ملی والیبال ایران المپیک توکیو جواد فروغی والیبال تیم فوتبال تراکتور تیم ملی شمشیربازی ایران تیم ملی تیراندازی ایران تیراندازی کمیته فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۲۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمدعلی پهناور اظهار کرد: رئیس فدراسیون تکواندو با برگزاری مسابقات کشوری این فدراسیون در قالب جام صفوی به میزبانی استان اردبیل موافقت کرد.

وی با اعلام حمایت از رشته ورزشی تکواندو افزود: تفاهم‌نامه این مسابقات در سفر خرداد رئیس فدراسیون تکواندو به استان اردبیل به امضا خواهد رسید.

به گزارش ایمنا، استان اردبیل پیش از این نیز در قالب جام صفوی میزبان مسابقات ملی کشتی فرنگی نوجوانان در سال‌جاری بوده است.

کد خبر 751510

دیگر خبرها

  • رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • بیانیه چهار بندی سپاهان در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • باشگاه سپاهان: کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • بیانیه چهار بندی در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد