Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: دومین پیست شهرستان گردشگری سرعین در منطقه اوجور و تا مهرماه تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

اکبر بهنام‌جو در جریان بازدید از روند احداث پناهگاه و مجتمع رستوران و پذیرایی پیست اوجور در سرعین اظهار کرد: با همکاری بخش خصوصی احداث این پیست از سال گذشته شروع شده و مراحل پایانی احداث این پیست را در منطقه گردشگری سرعین شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: علاقمندان به رشته اسکی می‌توانند هم در تابستان و هم زمستان از ظرفیت پیست اوجور استفاده کرده و از زیبایی‌های طبیعی این منطقه نیز لذت ببرند.

استاندار اردبیل گفت: قرار است برای تکمیل زیرساخت‌ها در این پروژه به ویژه راه دسترسی و امکانات رفاهی بخشی از منابع از طریق فرمانداری سرعین و بخشی نیز از طریق استان و منابع ملی تأمین شود تا شاهد حضور گردشگران بیشمار در این منطقه باشیم.

بهنام‌جو ضرورت احیای گردشگری زمستانی را در سرعین و سایر مناطق استان یادآور شد و افزود: ضروری است تا همه 24 هزار تخت هتل و هتل آپارتمان‌های سرعین حتی در زمستان نیز فعال بوده و تعطیلی این مراکز را شاهد نباشیم.

وی گردشگری را مبنای توسعه اقتصادی در جوامع جهانی یاد کرد و ادامه داد: برخلاف صنعت و کشاورزی، ارزش افزوده بخش گردشگری بسیار بالاست و با ایجاد جاذبه‌های گردشگری در حوزه‌های مختلف می‌توان در ایجاد اشتغال و درآمدزایی مردم گام‌های اساسی را برداشت.

استاندار اردبیل اضافه کرد: ورزش اسکی و رشته‌های کوهنوردی از جمله ظرفیت‌های خوبی است که به راحتی می‌توانیم گردشگران داخلی و خارجی را به سرعین و زیبایی‌های این منطقه دعوت کرده و از قبل توسعه این صنعت تحولی را در سرعین و مناطق اطراف ایجاد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گردشگری زمستانی پیست اسکی آلوارس شهر سرعین استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با تعریض خط کندروی شرقی بزرگراه آزادگان با بزرگراه شهید لشگری در منطقه ۲۱ و اجرایی شدن طرح تحکیم بزرگراه آزادگان بار ترافیکی این منطقه کاهش یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • آلاچیق عشایر شاهسون اردبیل قابلیت ثبت جهانی دارد
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • جشنواره کوچ عشایر نشان‌دهنده عظمت و شان جامعه عشایری است
  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک