Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@17:53:33 GMT

ایجاد شعب ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی در مشهد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۲۸۹۹

ایجاد شعب ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی در مشهد

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: به‌منظور مبارزه با جرائم و مفاسد اقتصادی تعداد ۴ شعبه بازپرسی، شعبه اظهارنظر، با نظارت مستقیم یکی از معاونان دادستان در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش قدس آنلاین، غلامعلی صادقی در خصوص تشکیل مجموعه ویژه رسیدگی به جرائم و برخورد با مفاسد اقتصادی در مشهد اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی از ناحیه ستاد قوه قضائیه و دادستانی کل کشور با هدف پیشگیری از وقوع جرائم مهم اقتصادی و مقابله با جرائم خاص، تشدید در برخوردها، تسریع در تعقیب، تحقیق، رسیدگی و اجرای احکام اینگونه پرونده‌ها مجموعه‌ای از شعب در سطوح مختلف دادرسی برای رسیدگی‌های ویژه تعیین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی افزود: بر این‌اساس و با هدف پیوستگی در اقدامات در زمینه مبارزه با جرائم و مفاسد اقتصادی تعداد ۴ شعبه بازپرسی، شعبه اظهارنظر، با نظارت مستقیم یکی از معاونان دادستان در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در نظر گرفته شد.

صادقی ادامه داد: همچنین یک شعبه دادگاه کیفری ۲ مشهد در محل دادگاه انقلاب اسلامی، یک شعبه دادگاه کیفری یک و نیز یک شعبه از شعب دادگاه تجدید نظر در ستاد دادگستری استان بدین منظور مستقر خواهند بود.

به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، وی با اشاره به اقدامات موفقیت‌آمیز مجموعه قضایی استان در زمینه برخورد با پرونده‌های مفاسد اقتصادی گفت: یکی از مسائلی که در این فرآیند پیگیری خواهیم کرد تسریع در اجرای احکام متهمان اینگونه پرونده‌ها است. به همین منظور یک شعبه ویژه برای احکام پرونده‌های مفاسد اقتصادی نیز در نظر گرفته شده است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جرايم اقتصادی مفاسد اقتصادی یک شعبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۲۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز

یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: پرونده ۲ دستگاه موتور سیکلت بدون پلاک و قاچاق به ارزش ۹ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال در شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرستان بهشهر رسیدگی شد.

او افزود: شعبه باتوجه به مدارک موجود در پرونده و دریافت نظر کارشناسی تخلف را محرز و متهمین را علاوه بر ضبط کالابه پرداخت ۹ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

ملکی گفت: ماموران پلیس آگاهی گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم
  • تقلب در تعمیر کولر
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • ۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز