Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@07:03:13 GMT

آغاز ثبت نام حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف از فردا

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۲۹۵۹

آغاز ثبت نام حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف از فردا

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام یازدهمین دوره پذیرش حوزه دانشجویی شریف ویژه دانشجویان پسر از فردا هفت مرداد ۱۴۰۰ آغاز شده و تا ۱۷ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

همچنین ثبت نام دانشجویان دختر حوزه دانشجویی شریف از ۸ مرداد آغاز شده و تا ۲۸ مرداد ادامه خواهد داشت. کلاس‌های حوزه دانشجویی شریف در نیم سال پیش رو به تبعیت از دانشگاه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف ظرفیت محدود را برای ثبت نام دانشجویان غیر شریفی اختصاص داده است.

کد خبر 5267751 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دانشگاه صنعتی شریف ثبت نام دانشجویان آزمون کارشناسی ارشد واکسیناسیون سازمان سنجش دانشگاه های علوم پزشکی کنکور 1400 مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های ایران ویروس کرونا توزیع کارت کنکور شورای عالی انقلاب فرهنگی حوزه دانشجویی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: خوابگاه دانشجویی ملکی پسرانه دانشکده پرستاری طبس به همت صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و با هزینه ۲ میلیارد تومان بهسازی شد.


صالحی نیا افزود: این خوابگاه با زیربنای تقریبی ۷۰۰ مترمربع دارای ۱۴ سوئیت است که اکنون ۸۴ دانشجوی پسر دانشکده پرستاری طبس، در آن مستقر شدند.

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
  • حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • ۵ نکته درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • به وقتِ بیداری
  • چگونه شریف در محله تاریخی طرشت ستاره خاورمیانه شد؟
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان