Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم نورافشانی باغ گل‌ها ساعت ۹ شب انجام می‌شود.

فروغ مرتضایی نژاد در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: لایحه پیشنهادی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مبنی بر نیم بها شدن بلیت باغ گل‌ها در روزهای شنبه تصویب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر بلیت این مجموعه آموزشی و تفریحی ۱۰ هزار تومان است که با توجه به این لایحه پیشنهادی به شورای شهر روزهای شنبه به مبلغ ۵ هزار تومان کاهش پیدا می‌کند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: سعی شده اتفاقات خوشایند دیگری را برای روزهای شنبه شاهد باشیم؛ بر این اساس برنامه‌ریزی شده کلاس‌های آموزشی برای مقابله با خشکی گونه‌های گیاهی مقاوم روزهای شنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

مرتضایی نژاد با بیان اینکه در باغ گل‌ها تنوع بالای یک هزار گونه گیاهی در مساحتی نزدیک به ۷۰ هزار متر مربع وجود دارد، ادامه داد: باغ گل‌ها یک باغ گیاه‌شناسی محسوب شده و مجموعه‌ای آموزشی و تحقیقاتی نیز به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: مجموعه آموزشی، تفریحی باغ گل‌ها در سال ۷۵ در زمینی به مساحت ۵۵ هزار مترمربع از سوی شهرداری اصفهان احداث شده که این مجموعه منحصر به فرد در کشور با در نظر گرفتن اقلیم نیمه‌بیابانی اصفهان کم نظیر است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: امشب به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم نورافشانی باغ گل‌ها ساعت ۹ شب انجام می‌شود.

کد خبر 510212

منبع: ایمنا

کلیدواژه: باغ گلهای اصفهان کلانشهر شهر شهرداری اصفهان باغ گل ها گیاهان گرمسیری بليت نيم بها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری شهرداری اصفهان روزهای شنبه باغ گل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۳۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح

به گفته مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن، بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد برای ایام شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام، از فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۹ صبح به فروش می‌رسد.

به گزارش ایسنا، جلال مختاری مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) نوشت: ‏با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد پیش‌بینی شد.

به گفته مختاری، بلیت‌ برای قطارهای فوق‌العاده از فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۹ صبح همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم شکل‌گیری دبیرخانه دائمی رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان/ برگزاری ره‌آورد فناورانه
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • ایستگاه‌های شارژ موتورهای برقی در ۲ نقطه شهر اصفهان به‌صورت پایلوت نصب می‌شود
  • خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان