Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@14:56:45 GMT

وزیری: رقیبم قهرمان جهان و باتجربه تر بود

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۳۱۰۸

وزیری: رقیبم قهرمان جهان و باتجربه تر بود

کماندار ایرانی بعد از شکست مقابل رقیب آمریکایی گفت: من با این المپیک، دو المپیک دیده ام و ورزشکار بی تجربه ای نیستم.

به گزارش "ورزش سه"، میلاد وزیری، ملی پوش تیر و کمان ایران پس از شکست مقابل حریف آمریکایی و حذف از رقابت های المپیک گفت: حریفم قهرمان جهان بود. پیش از مسابقه فکر می کردم مقابل او استرس زیادی داشته باشم اما وقتی مسابقه شروع شد، شرایط برایم فرق کرد و خیلی راحت مسابقه دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او درباره تاثیر باد روی مسابقه اش گفت: شرایط جوی برای همه یکسان است. اگر باد وجود داشته باشد، هم برای من است، هم برای حریفم. اما چیزی که باعث تفاوت می شود، تجربه است. نه اینکه من بی تجربه باشم. بلکه حریفم قهرمان جهان بود و قاعدتاً او تجربه بیشتری برای مسابقه در این شرایط دارد.

 

 


وزیری در پایان گفت: من با این المپیک، دو المپیک دیده ام و ورزشکار بی تجربه ای نیستم. برخی مواقع شکست خورده ام و بعضی مواقع پیروز شده ام. اینجا هم همه تلاشم را کردم.

تیر اندازی (کمان) میلاد وزیری المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیر اندازی کمان میلاد وزیری المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد

دیدار تابستان امسال بین جیک پل، یوتیوبری که بوکسور شد و مایک تایسون، قهرمان سابق جهان، مهر تایید خورده تا رسما به عنوان یک مبارزه حرفه‌ای انجام شود. این به این معنی است که نتیجه مسابقه که قرار است در ۲۰ ژوئیه در تگزاس برگزار شود، در سابقه هر دو آنها ثبت خواهد شد.

زندگی حرفه‌ای تایسون که اخیرا در سال ۲۰۲۰ در یک مسابقه نمایشی شرکت کرد در سال ۲۰۰۵ به پایان رسید. او سه هفته قبل از رویارویی با پل، ۵۸ ساله خواهد شد.

در عین حال پل در دهمین مبارزه حرفه‌ای خود در ماه مارس توانست رایان بورلند را شکست دهد. تایسون اولین بوکسور سنگین وزنی بود که عناوین دبلیو بی‌ای، دبلیو بی‌سی و آی‌بی‌اف را به طور همزمان در سال ۱۹۸۷ به دست آورد، اما دوران سلطنت او به عنوان قهرمان در همه این دسته‌ها در سال ۱۹۹۰ با شکست در برابر باستر داگلاس که یکی از بزرگترین حوادث غیرمنتظره تاریخ بوکس بود، پایان یافت.

 پل در ۹ مبارزه از ۱۰ مبارزه خود، عمدتا در برابر مبارزان سابق یو اف سی به پیروزی رسیده است. تنها شکست او در برابر تامی فیوری، بوکسور سنگین وزن بریتانیایی در فوریه ۲۰۲۳ بود.

منبع: هفت صبح

tags # بوکس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد
  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم