Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسپوتنیک؛ شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال توسعه یکی از ویژگی‌های موجود و مورد استفاده در این برنامه بوده که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. این شبکه اجتماعی ویژگی ویدئوهای کوتاه Reels را تابستان سال گذشته راه اندازی کرد و در دسترس همه کاربرانش قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون اینستاگرام قصد دارد مدت زمان این ویدئو‌ها را دو برابر کند.

بیشتر بخوانید

عرضه دو دسترسی جدید در live videos و Reels برای حساب های تجاری اینستاگرام افزایش مدت زمان ویدئوهای Reels در اینستاگرام

اینستاگرام به منظور جلب رضایت کاربرانش و رقابت با تیک تاک، قابلیت Reels را که ویژگی اشتراک گذاری ویدئوی ۳۰ ثانیه‌ای بود را به یک دقیقه افزایش داد و زمان را دو برابر کرد. این قابلیت از برنامه تیک تاک که الهام گرفته شده است. تیک تاک به کاربران این امکان را می‌داد که ویدئو‌هایی ۳ تا ۱۵ ثانیه‌ای در حساب هایشان به اشتراک بگذارند، به روز رسانی قبلی این برنامه مدت ویدئو‌ها به ۳۰ ثانیه افزایش پیدا کرد و اکنون کاربران می‌توانند ویدئو‌هایی یک دقیقه‌ای در حساب هایشان منتشر کنند.

پس از استقبال کاربران از اشتراک ویدئو‌های کوتاه در تیک تاک، اینستاگرام هم به فکر ارائه قابلیت ریلز افتاد. این ویژگی یک سال قبل از طرف اینستاگرام معرفی شد و کاربران می‌توانستند ویدئو‌هایی ۳ تا ۱۵ ثانیه‌ای در صفحه هایشان منتشر کنند. پس از آن اینستاگرام این مدت را به ۳۰ ثانیه افزایش داد و در حال حاضر و پس از یک سال از معرفی این قابلیت اکنون مدت زمان اشتراک گذاری ویدئو‌های ریلز در اینستاگرام هم به یک دقیقه رسیده است.

اکنون که اینستاگرام مدت زمان یک دقیقه‌ای را برای ویدئو‌های ریلز ارائه کرده، تیک تاک این زمان را به ۳ دقیقه افزایش داده و ممکن است اینستاگرام هم همین کار را انجام بدهد و در رقابت سختی که با تیک تاک دارد، مدت زمان ویدئو‌های ریلز را تا چند دقیقه نیز افزایش دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قابلیت جدید اینستاگرام قابلیت جدید شبکه اجتماعی اینستاگرام مدت زمان ۳۰ ثانیه یک دقیقه تیک تاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۳۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل اول وستهم به لیورپول توسط بوون در دقیقه ۴۳ + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # لیورپول سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نمایشگاه خودروی پکن در ۶٠ ثانیه
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • (ویدئو) تصاویری دیدنی از تکامل پورشه در طول زمان
  • گل دوم وستهم به لیورپول توسط آنتونیو در دقیقه ۷۷ + ویدئو
  • ترانه‌ کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» اینستاگرام را منفجر کرد + ویدئو
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • گل اول لیورپول به وستهم توسط رابرتسون در دقیقه ۴۸ + ویدئو
  • گل اول وستهم به لیورپول توسط بوون در دقیقه ۴۳ + ویدئو
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • موفقیت در اسپیکینگ آیلتس!