Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-02@22:44:12 GMT

چهار نفر براثر گاز گرفتگی در چالوس جان باختند

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۳۲۰۳

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از خفگی چهار نفر از اعضای یک خانواده براثر گاز گرفتگی در شهرستان چالوس خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی پزشکی قانونی، علی عباسی گفت : برابر گزارش پزشکی قانونی چالوس ، اعضای این خانواده عصر دیروز در یکی از نقاط شهری این شهرستان براثر  نشت گاز منو اکسید کربن آبگرمکن دچار خفگی شدند و جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : اعضای این خانواده شامل زن و شوهر و ۲ فرزند بودند که به ترتیب  ۳۹ سال ، ۴۰ سال ، ۱۹ سال و ۱۴ سال سن داشتند.

این مسئول استانی به شهروندان و روستائیان این استان توصیه کرد: با مشاهده علائم اولیه مسمومیت با گاز کشنده و نامرئی مونو اکسید کربن به سرعت از محل خارج شوید و با اورژانس ۱۱۵ تماس برقرار کرده یا در و پنجره ها را برای ورود هوای تازه باز کنید. 

عباسی ، سردرد ، سرگیجه ،  تهوع ، ضعف عمومی ، و شبیه سرما خوردگی ، تاری دید ، تنگی نفس را از علائم مسمومیت ناشی از استشمام منو اکسید کربن برشمرد و تاکید کرد که اگر اقدامی در این زمینه انجام نگیرد افراد با کاهش هوشیاری و مرگ ناگهانی مواجه خواهند شد.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری چالوس با سه نقطه شهری و ۶۵ نقطه روستا در غرب مازندران واقع است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۳۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: در پی حمله یک قلاده خرس به یکی از عشایر واقع در منطقه گورخرس از توابع بخش سردشت شهرستان دزفول یک مرد ۶۰ ساله مصدوم شد. 

رضا معمارزاده افزود:: این فرد مصدوم جهت درمان به درمانگاه شهدای سردشت منتقل و از آنجا توسط آمبولانس به بیمارستان بزرگ دزفول انتقال یافت.

وی ادامه  داد: این فرد مصدوم پس از درمان با حال عمومی خوب از بیمارستان بزرگ دزفول ترخیص شده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول اظهار کرو: اگر با خرس مواجه شدید، آرام بمانید و از حرکات ناگهانی که موجب تحریک خرس می‌شود، پرهیز کنید.

دیگر خبرها

  • آغاز سیل و آب‌گرفتگی در چهار استان کشـور
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد