Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریحانه رحیم آبادی فعال محیط زیست پس از پاکسازی محدوده بند امیرشاه بیان کرد که مسائل محیط زیستی بایستی در اولویت صدر همگان باشد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، ریحانه رحیم آبادی، نماینده سمنهای فعال محیط زیست و منابع طبیعی شهرستان بیرجند، عضو شورای مشورتی سمنهای استان خراسان جنوبی و دبیر موسسه آوای زمین پایدار پس از پاکسازی محدوده بند امیرشاه بیرجند به تاریخ پنجم مرداد ماه۱۴۰۰ گفت: مسائل محیط زیست بایستی در اولویت و صدر توجه همگان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کمال درد و غمی که بابت وضعیت کنونی کشور و هم وطنانمان در مواجهه با این معضلات داریم، خوزستان و بحران آبش تمامی اقشار جامعه را به تفکر در این زمینه واداشت که اگر همچنان بی تفاوت باشیم، به زودی تمام ایران خوزستان خواهد شد.

در همین راستا به دنبال افزایش سطح آگاهی عمومی مردم هستیم و به روش های مختلف با هم افزا کردن سازمان‌های مردم نهاد و فعالین مستقل این حوزه در پی تحقق این مهمیم.

پنجم مرداد۱۴۰۰ در پی دعوت عمومی از طریق فضای مجازی در عرض چند ساعت دوستداران طبیعت خود را به هم رسانده و اقدام به پاکسازی محدوده بند امیرشاه کردند و در پایان در پی تماس با شهرداری برای خارج کردن انبوه زباله‌های جمع آوری شده اقدام شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محیط زیست محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۳۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل محیط زیست استان گفت: این منطقه با همکاری محیط بانان، جوامع محلی و گروه‌های کوهنوردی از زباله پاکسازی شد.
سعید یوسف پور افزود: هفته زمین پاک از ۳ تا ۹ اردیبهشت با شعارمشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین است.

دیگر خبرها

  • منطقه «چهلمیر» در پارک ملی تندوره درگز پاکسازی شد
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • جنبه‌های شرعی حفاظت از محیط زیست به مردم بازگو شود
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • پاکسازی مسیر کوهنوردی درکه با حضور دوستداران محیط زیست
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • عوامل تاثیرگذار بر کپک زدن فرش
  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری