Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی مهری روز چهارشنبه در نشست با مسئولان انجمن های ورزشی هیات ورزش کارگری استان اردبیل گفت: برغم شیوع ویروس کرونا در جامعه و کاهش فعالیت‌ها و مسابقات ورزشی این هیات سال گذشته اقدامات مناسبی انجام داد ، طوری که با تلاش انجمن‌های ورزشی، اردبیل به عنوان استان برتر ورزش کارگری در کشور انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ساماندهی ۱۱ هزار و ۳۰۰ کارگر ورزشکار در نقاط مختلف استان افزود: تلاش می شود امسال تعداد ورزشکاران بیمه و ساماندهی شده در استان اردبیل افزایش یابد.

وی با اشاره به اقدامات هیات ورزش کارگری استان اردبیل بیان کرد: میزبانی سه مسابقه ملی و برگزاری با کیفیت و شایسته آن در اردبیل از جمله اقدامات هیات ورزش کارگری استان اردبیل است.

رئیس هیات ورزش کارگری استان اردبیل با تقدیر از زحمات و تلاش‌های انجمن‌های ورزشی اظهارکرد: با اینکه یکی از اساسی‌ترین مشکلات ورزش کارگری تامین منابع مالی است اما با تعامل و همکاری بخش خصوصی می‌توان هزینه‌های ورزشی را تامین کرد.

مهری اضافه کرد: با شکست کامل کرونا و عادی شدن وضعیت تمامی تیم‌های ورزشی کارگری به مسابقات ملی اعزام خواهند شد.

او ادامه داد: جذب حداکثری کارگران به ورزش و گسترش آن در میان این قشر عظیم از جمله اهداف اصلی هیات ورزش کارگری استان است.

برچسب‌ها ورزش کارگری بیمه سلامت استان اردبیل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش کارگری بیمه سلامت استان اردبیل ورزش کارگری بیمه سلامت استان اردبیل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل هیات ورزش کارگری استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت