Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@07:40:00 GMT

فراز و فرود ۴هزار واحدی بورس

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۳۲۴۸

فراز و فرود ۴هزار واحدی بورس

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در معاملات امروز چهارشنبه ۶ مرداد با صعود به قله ۱ میلیون ۳۲۰ هزار واحدی در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه و با گذشت یک ساعت و نیم از آغاز معاملات، رشد حدوداً ۵.۵ هزار واحدی را تجربه کرد.

اما در ادامه دو ساعت پایانی معاملات امروز، شاخص کل بورس با رشد منفی مواجه شده و بازار در ایستگاه ۱ میلیون و ۳۱۶ هزار واحد و رشد ۱۶۰۰ واحدی (به طور کلی) به کار خود خاتمه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص هم وزن نیز که صبح امروز رشد ۵۰۰ واحدی داشت، در پایان فعالیت بازار سرمایه با افت ۱۱۵۸ واحدی، در رقم ۳۹۶ هزار و ۷۵۸ واحد قرار گرفت.

در معاملات امروز بازار، فملی با تأثیر ۲۷۳۵ واحدی و فارس با افت منفی ۹۱۱ واحدی اثرگذارترین نمادها بودند.

امروز ۷۴۲ هزار فقره معامله در بازار سرمایه به ثبت رسید که ارزش آنها ۵.۵ هزار میلیارد تومان بود.

شاخص فرابورس نیز با رشد ۷۱۶ واحدی به رقم ۱۹ هزار و ۳۹۵ واحد رسید.

بیشترین تقاضا به نماد سپید۱ با حجم ۹۵ هزار سهم و ارزش ۲۶۵ میلیارد تومان و بیشترین عرضه نیز به نماد وخاور با ۲۴۹ هزار سهم و ارزش ۱۳۹ میلیارد تومان اختصاص داشت.

کد خبر 5267756

منبع: مهر

کلیدواژه: بازار سرمایه شاخص کل بورس افزايش شاخص بورس مصرف برق قیمت دلار خوزستان قیمت سیمان وزارت نیرو قطعی برق ویروس کرونا رمز ارز قیمت جهانی نفت قیمت جهانی طلا قیمت نفت اقتصاد آمریکا اقتصاد چین سیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز بارشد ۱۰۶۹ واحدی به سطح دو میلیون و ۳۰۴ هزار واحدی رسید. 

به گزارش مشرق، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه) با رشد یک هزار و ۶۹ واحدی همراه بود و به رقم دو میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید.

اما در مقابل شاخص کل هم وزن با ۴۶۵۰ واحد رشد، رقم ۷۶۳ هزار و ۶۵۵ واحدی را ثبت کرد.

همچنین نمادهای پارسان، فولاد، فملی، کگل، شبندر، شپدیس و بوعلی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر را روی شاخص گذاشتند. نمادهای ذوب، خزامیاد، فولاد، کاما، کساپا، خودرو و فاذر پر تراکنش‌های بازار بودند.

در معاملات فرابورس نیز شاخص کل با ۱۱۶ واحد رشد به رقم ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید و نمادهای آریا، فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و فغدیر پر تراکنش‌های بازار بودند.


دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۵ اردیبهشت/رشد۱۰۷۱ واحدی
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبح گاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل