Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:41:25 GMT

لحظات سخت زندگی یک مادر در راه سلامتی فرزندش + فیلم

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۳۲۶۵

لحظات سخت زندگی یک مادر در راه سلامتی فرزندش + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، باران، نوزاد کوچکی بود که والدینش با گذشت مدتی، متوجه رشد غیرعادی سر او شدند و با ناامیدی پزشکان از سلامتی این کودک، راه سخت پدر و مادر او در زنذگی آغاز شد.

در ادامه، فیلمی منتشر شده است که در آن، مادر باران از سختی لحظات زندگی در راه به دست آوردن سلامتی فرزندش، می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید:

نجات معجزه آسای کودک از حادثه رانندگی + فیلم   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماری نادر کودکان و نوجوانان نوزاد نارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسوههای زندگی را با این کتاب بشناسیم

مجموعه "اسوه"، با نگاهی تاریخی به زندگی ائمه اطهار(ع) برای نخستین‌بار در سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود. - اخبار فرهنگی -

صفا امیری، مدیر نشر بین‌المللی براق، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به فعالیت‌های این نشر در سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران گفت: نشر براق امسال با 27 عنوان کتاب جدید برای گروه سنی کودک و نوجوان در این رویداد فرهنگی حضور خواهد داشت. 

وی ادامه داد: شش عنوان از مجموعه "انتظار" برای نخستین‌بار عرضه خواهد شد. در این کتاب، زندگی امام زمان(عج) برای گروه سنی کودک روایت می‌شود. زندگی‌نامه حضرت قائم(عج)، نواب ایشان، وظایف منتظران، شباهت‌هایی که ایشان با دیگر افرادی دارند که در قرآن و احادیث ذکر شده است و ... از جمله موضوعاتی است که در این مجموعه به آن پرداخته شده است. 

امیری از مجموعه "اسوه" با عنوان دومین مجموعه جدید این نشر برای نمایشگاه یاد کرد و افزود: این مجموعه تلاش دارد زندگی 14 معصوم(ع) را در بستر تاریخی و با تکیه بر اسناد و منابع تاریخی بررسی و روایت کند. 

زمانه زر و زور و گل محمدی

مدیر نشر براق یادآور شد: مجموعه "سازنده کشتی کیست؟" از دیگر آثاری است که از این نشر برای اولین‌بار عرضه می‌شود. این مجموعه که به قلم حجت‌الاسلام و المسلمین حیدری ابهری نوشته شده، در نظر دار. موهبت و نعمت‌های الهی را بر مبنای آیات قرآن کریم برای کودکان با زبانی داستانی روایت کند. در واقع کودک با یادآوری نعمت‌ها، می‌آموزد که چگونه شاکر خداوند باشد.

سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران از روز 19 تا سی‌ام اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی(ره) برپاست. 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • لحظات حمله سگ‌های ولگرد به سه کودک
  • «اُمّ علاء»؛ مادر شهیدی که هفت عزیزش را تقدیم اسلام کرد
  • اسوههای زندگی را با این کتاب بشناسیم
  • چگونه کودک باهوش‌تری داشته باشیم؟
  • هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است
  • فاجعه انسانی در غزه؛ هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • سازمان ملل: هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • آغاز زندگی در حرکت خودرو امداد
  • حرکت یافتن زندگی در چهارچرخ امداد