Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به توکیو، در ادامه مسابقات دوچرخه سواری استقامت جاده سی و دومین دوره بازی‌های المپیک سعید صفرزاده تنها نماینده ایران در این رشته در بازی‌ها، عصر امروز در ماده تایم تریل انفرادی شرکت کرد.

در این ماده که ۲۸ رکابزن مسافت ۴۴ کیلومتری را طی کردند سعید صفرزاده با زمان یک ساعت و ۵ دقیقه و ۱۴ ثانیه و ۶۲ صدم ثانیه مسابقه خود را به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت با پایان یافتن مسابقات این بخش صفرزاده در رتبه سی و پنجم ایستاد. رکابزنان اهل اسلوونی، هلند و استرالیا در این بخش اول تا سوم شدند.

صفرزاده روز یکشنبه هم در مسابقه استقامت جاده که در مسافت ۲۳۴ کیلومتر برگزار شد مسافت ۱۳۰ کیلومتر را طی کرد اما به دلیل فاصله زیادش تا گروه اصلی بر طبق قوانین داوری از ادامه مسابقه منع شد.

به این ترتیب باز هم دوچرخه سواری کشورمان در بازی‌های المپیک نتوانست نتیجه در خور توجهی را کسب کند. دوچرخه سواری ایران سال‌ها بود با ترکیب کامل سه نفره در این بازی‌ها حضور داشت اما با تغییر قوانین اتحادیه جهانی امتیازات جهانی محاسبه شد تا تیم ایران در این جدول تنها به یک سهمیه دست یابد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دوچرخه سواری سعید صفرزاده المپیک 2020 توکیو دوچرخه سواری سعید صفرزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۳۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان از سری رقابت‌های هفته ۲۵ لیگ برتر ایران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. بازی رفت دو تیم در اصفهان با نتیجه ۱ بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. بررسی پنج بازی آخر دو تیم نشان می‌دهد که سپاهان ۳ بار و پرسپولیس نیز ۱ بار مقابل هم برنده شده و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

tags # پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • استخراج الماس از گل صدتومانی
  • پنجمی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود