Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته های اخیر شایعاتی درباره علاقه چلسی به جذب روبرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ، به گوش می رسد، اکنون اما هربرت هاینر، رییس بایرن، اعلام کرده که این مهاجم فروشی نیست.

به گزارش "ورزش سه"، رییس بایرن مونیخ مصمم است که ستاره لهستانی باواریایی ها تا پایان قرارداد فعلی خود که تا سال 2023 اعتبار دارد، در آلیانز آره‌نا بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هربرت هاینر، رییس بایرن، می گوید که روبرت لواندوفسکی "برای دو سال دیگر" قطعاً در بایرن مونیخ خواهد بود و تاکید می کند که این مهاجم فروشی نیست.

در هفته های اخیر شایعات زیادی در ارتباط با انتقال تابستانی لواندوفسکی به چلسی مطرح بوده است. گفته می شود که توماس توخل، سرمربی چلسی، مشتاق است یک مهاجم نوک جدید را قبل از آغاز رقابت های فصل 22-2021 به خدمت بگیرد.

 

 

وبسایت گل گزارش داده است که آبی ها درخواست کرده اند تا در مورد وضعیت فعلی این بازیکن 32 ساله در آلیانز آره‌نا آگاه شوند، اما هاینر هیچ ترسی بابت از دست دادن مهاجم با ارزشش قبل از انقضا قرارداد لوا در سال 2023 ندارد.

 

رییس بایرن درباره علاقه چلسی به جذب لواندوفسکی به وبسایت گل گفت: " اولاً به نظر من لواندوفسکی بهترین مهاجم جهان است. ما بسیار خوشحالیم که او را در تیم خود داریم.

او هنوز دو سال دیگر قرارداد دارد. او قطعاً این دو سال را در بایرن مونیخ بازی خواهد کرد. چند هفته پیش هم این را گفتم. می توانم تصور کنم که او حتی برای مدت طولانی تری با ما بماند. او به قرارداد خود احترام خواهد گذاشت.

لواندوفسکی قطعاً دو فصل آینده را در بایرن مونیخ بازی خواهد کرد."


 

از ارلینگ هالند، ستاره نروژی بروسیا دورتموند، به عنوان جانشین احتمالی لواندوفسکی که دیگر در اواسط دهه سی سالگی خود است، نام برده می شود، اما هاینر این موضوع را نیز رد کرد.

 

رییس باشگاه در مورد اینکه آیا بایرن هالند را نیز در میان کاندیداهای خود برای شماره 9 بعدی باشگاه در نظر می گیرد، پاسخ داد: "نه. همانطور که گفتم  روبرت قطعاً برای دو فصل آینده با بایرن و اینجا خواهد بود. بعد از آن ما به دنبال یک جانشین خواهیم بود."

 

 

هاینر همچنین فاش کرد که بایرن قصد دارد این هفته مذاکرات تمدید قرارداد را با یاشوا کیمیچ و لئون گورتزکا آغاز کند. کیمیچ وارد دو سال آخر از قرارداد خود شده و گورتزکا که شایعاتی پیرامون پیوستنش به منچستریونایتد به گوش می رسد، اکنون تنها 12 ماه با تبدیل شدن به بازیکن آزاد فاصله دارد.

 

هاینر گفت: "همانطور که می دانید آنها پس از مسابقات قهرمانی اروپا به تعطیلات رفتند و تازه دیروز به تمرینات برگشتند. حالا فرصت داریم که با آنها صحبت کنیم و امیدوارم که طی هفته آینده با آنها به توافقاتی برسیم. "

 

 

بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ رییس بایرن دو سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۳۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، سیدمیلاد تقوی ریاست محترم فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی نایب رئیس و همچنین مهدی اسلامی خزانه دار فدراسیون والیبال صبح امروز با استقبال امیر شرافت مدیرعامل  باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد و همچنین مسئولین اداره کل ورزش جوانان استان وارد شهر یزد شدند.

از برنامه های سفر یک روزه رئیس و اعضای فدراسیون والیبال به شهر یزد می توان به بررسی شرایط و امکانات باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد برای میزبانی یزد در بیست و چهارمین دوره رقابت های جام باشگاهی آسیا به میزبانی شهر تاریخی یزد و باشگاه شهداب اشاره کرد.

گزارش تکمیلی از بازدید های امروز رئیس فدراسیون در خبر های بعدی به اطلاع شما مخاطبان خواهد رسید. با این همه به نظر می‌رسد که شهر یزد شانس اول و اصلی کسب میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد
  • هشدار برای بایرن مونیخ
  • ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است