Web Analytics Made Easy - Statcounter

عکس های خصوصی دختر ملایری در شهر پخش شد و شیطان اینستاگرام  شناسایی شد.

رئیس پلیس فتا استان همدان از دستگیری فردی که اقدام به ساخت صفحه جعلی در اینستاگرام برای خانمی جوان کرده بود، خبر داد.

 سرهنگ فیروز سرخوش نهاد، رئیس پلیس فتا استان همدان در خصوص این خبر اظهار داشت: خانمی به پلیس فتا شهرستان ملایر مراجعه کرد و عنوان داشت صفحه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نام و عکس های خصوصی او ساخته شده و فردی با بارگزاری مطالبی غیرمتعارف  در آن صفحه، موجب سلب آسایش وی و خانواده‌اش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

به گزارش رکنا، رئیس پلیس فتا استان همدان گفت: با بررسی‌مستندات موجود و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی و تحقیقات فنی، عامل ساخت صفحه جعلی مورد شناسایی قرار گرفت و مأموران این پلیس برابر دستور مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام شدند و سرانجام در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند.

عکس های خصوصی دختر جوان آبرویش را برد

این مقام سایبری تصریح کرد: متهم پرونده در تحقیقات اولیه منکر هرگونه بزه ارتکابی بود ولی پس از مواجهه با مستندات و مدارک موجود ضمن اعتراف به جرم مرتکب شده، انگیزه خود از این اقدام را انتقام‌جویی و اختلافات قبلی عنوان نمود و در نهایت متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل داده شد.

وی با اشاره به گرایش بیشتر افراد به سمت شبکه‌های اجتماعی گفت: متأسفانه عده‌ای با این تصور که در این فضا ناشناخته خواهند ماند، تسویه حساب‌های شخصی خود را به شبکه‌های اجتماعی کشانده و اقدام به ایجاد مزاحمت برای دیگران می‌نمایند، غافل از اینکه، اینگونه تخلفات قابل شناسایی و پیگیری می‌باشند.

سرهنگ سرخوش نهاد گفت: هرگونه توهین و هتک حیثیت افراد در فضای مجازی جرم محسوب می‌شود و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام‌رسان‌های موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی و یا با شماره تماس 096380 با همکاران بنده در میان بگذارند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس های خصوصی شیطان اینستاگرام اخبار حوادث عکس های خصوصی آبروی دختر شیطان اینستاگرامی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا جنجال های سحر قریشی سحر قریشی حواشی سحر قریشی قیمت ریحانه پارسا جواد عزتی در زخم کاری شیلا خداداد الناز حبیبی بازیگر ایرانی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: یکی از خواننده های مطرح در کشور به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد یک صفحه جعلی با نام و تصاویر وی در شبکه های اجتماعی ساخته شده و اقدام به دریافت وجه و کلاهبرداری از شهروندان می کند.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ تحقیقات خود را آغاز کردند و در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد یک صفحه اینستاگرامی با بیش از ۴۰۰ هزار نفر دنبال کننده با سوءاستفاده از جایگاه اجتماعی و محبوبیت شاکی با جعل هویت وی با استفاده از تصاویر آرشیوی و ترفند کمک به افراد بی بضاعت از کاربران کلاهبرداری می کند.

وی افزود: کارآگاهان سایبری پلیس فتا پایتخت با بهره گیری از روش های علمی مجرم را در فضای مجازی شناسایی و با به دست آمدن اطلاعات هویتی وی پس از تشریفات قضایی متهم در یکی از مناطق شمال تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

سرهنگ معظمی گودرزی بیان داشت: مجرم در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ساخت صفحه جعلی با نام و مشخصات شاکی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و دریافت وجه از بیش از ۳۰ نفر از شهروندان اعتراف و ابراز پشیمانی کرد، وی همچنین انگیزه خود را کسب مال نامشروع و مطرح شدن در فضای مجازی عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: به طور معمول افراد سودجو با استفاده از بستر شبکه‌های اجتماعی و هویت‌های مجازی جعلی که با جذابیت‌های ظاهری اغواکننده آراسته شده اقدام به فریب قربانیان خود کرده و از جملات زیبا و فریبنده برای رسیدن به نیت شوم خود استفاده می‌کنند لذا هموطنان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی می توانند موضوع را از طریق مرکز فوریتها سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ یا نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir گزارش کنند.

کد خبر 6092981

دیگر خبرها

  • بازداشت سازنده صفحه جعلی یک خواننده معروف در اینستاگرام
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند