Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ایده‌های برتر کارکنان و کتابداران با قدردانی از حضور مطلوب همکاران خود در نخستین دوره این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره با هدف بهره‌مندی از طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه و عملیاتی همکاران در راستای جذب بیشتر عضو به کتابخانه ها و انس بیشتر اعضای کتابخانه‌ها برگزار شد و در طول مهلت یک‌ماهه جشنواره، ۳۷ ایده به صورت فردی و گروهی به دبیرخانه آن ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقیه دوست فاطمی‌ها افزود: در پایان زمان شرکت در جشنواره ایده‌های برتر کتابداران استان یزد، هیأت داوران این جشنواره ۶ ایده را به عنوان ایده‌های برتر و شایسته تقدیر در بخش انفرادی و گروهی معرفی کردند که در این جلسه از آنان تقدیر خواهد شد.

دوست فاطمی‌ها بیان داشت: کرونا با وجود همه تلخی‌ها و مشکلاتی که داشت و عزیزان زیای را از ما گرفت، درس‌های بسیاری نیز به ما داد و سبب شد ایده‌ها و طرح‌های جدیدی برای پیشبرد امور خلق شود.

وی همچنین از دبیر و اعضای هیأت داوران جشنواره ایده‌های برتر کتابداران استان یزد که با دقت و حساسیت ویژه‌ای تمامی طرح‌ها را بررسی و نفرات برتر را معرفی کردند، قدردانی و ابراز امیدواری کرد شاهد حضور جمع بیشتری از همکاران به همراه ایده‌های عملیاتی و ارزشمند دیگری در دوره‌های بعدی جشنواره باشیم.

در بخش دیگری از این مراسم، مهدی آرایی، از اساتید و داوران برجسته قصه‌گویی کشور و استان به نمایندگی از هیأت داوران جشنواره، بیانیه پایانی داوران را قرائت و برگزیدگان جشنواره را معرفی کرد.

برا ین اساس، ایده مشترک هنگامه الوندی و طاهره حاجی‌حسینی، کتابداران کتابخانه مرکزی یزد به عنوان ایده برتر گروهی معرفی شد و در بخش انفرادی نیز کبری ستار، مسئول کتابخانه شهید شفیعی ابرکوه؛ غلامرضا ابراهیمی، مسئول کتابخانه امام علی یزد (ع) و محمد رضایی، کارشناس اداره کل کتابخانه‌های استان به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

هیأت داوران این جشنواره همچنین ایده فاطمه محمودی، کتابدار کتابخانه مرکزی یزد و عظیمه اکرمی، مسئول کتابخانه نجفی ابرکوه را نیز به عنوان ایده‌های شایسته تقدیر معرفی کرد.

گفتنی است، در نخستین جشنواره ایده‌های برتر کارکنان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان یزد ۳۷ ایده از کتابداران شهرستان‌های ابرکوه، اردکان، بافق، تفت، مهریز و یزد به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

کد خبر 5267796

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد کتابخانه های عمومی استان یزد ویروس کرونا عید غدیر خم واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه ایلام واکسیناسیون شیوع کرونا عکس استانها خشکسالی جشنواره ایده های برتر کتابخانه ها هیأت داوران استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارشناسان، داوران و متخصصین حوزه ورزش، کاندیداهای جشنواره «قهرمان ایران» را انتخاب و سپس با رای مردم، برترین‌ها در بخش‌های مختلف معرفی شدند.
تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران که حدود ۴ سال است زیر نظر انجمن هاکی روی یخ فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی فعالیت خود را آغاز کرده، با برنامه‌ریزی دقیق و فعالیت مستمر دست‌اندرکاران این رشته، به بهترین عناوین دست یافته است.
این تیم که در سال ۱۴۰۳ نیز مقتدرانه عنوان قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد، با روند رو به رشد، تلاش بی وقفه و شبانه‌روزی، نظم مثال‌زدنی و نتایج درخشان، توانست نظر کارشناسان جشنواره و مردم ورزش‌دوست و قدرشناس ایران را به خود جلب کند و این عنوان را از نگاه داوران به خود اختصاص دهد.


کسب این عنوان در حالی بدست آمده که تیم ملی هاکی روی یخ ایران حتی یک پیست اختصاصی نیز ندارد و با حمایت ایرانمال، در پیست یخ این مجموعه تمرینات آماده‌سازی خود را پیگیری می‌کند.
این موفقیت نشان‌دهنده تلاش و پشتکار مثال‌زدنی ورزشکاران و مربیان تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران است و امیدواریم شاهد موفقیت‌های روزافزون این تیم در عرصه‌های بین‌المللی باشیم.

اعضای تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران از رئیس سازمان صدا و سیما به دلیل پوشش مستقیم مسابقات خود در رویدادهای مختلف با اهدای یک پیراهن تیم ملی که به امضای ملی پوشان رسیده بود تقدیر و تشکر کردند

گفتنی است، تیم فوتبال ساحلی ایران بعنوان یکی از پرافتخارترین تیمهای ورزشی ایران نیز از سوی آرای مردمی بعنوان برترین تیم جشنواره «قهرمان ایران» از نگاه مردم شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899469

دیگر خبرها

  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند